חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

CRM במצבי לחץ

מאת: אביב יועציםCRM26/03/20121046 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מערכת CRM היא תוכנה המתאימה לעסקים גדולים, קטנים ובינוניים; הנה כמה סיבות המסבירות מדוע מדובר במהפך בחברה, במיוחד עבור מנהל לשכה שניחן בעצבים רופפים:


הכנסת סדר לתוך הבלגן: CRM משמעו תהליך עבודה מסודר. יומן פגישות, תזכורות, תיעוד נתונים על לקוח ועוד. אם אתה לא מחזיק שום יומן, לא משתמש בתזכורות, נוטה לשכוח כי קבעת פגישות עם לקוחות ותמיד מופתע לראות את הלקוחות מגיעים למשרד בשעה שקבעתם - יתכן כי הגיע הזמן ליום עבודה יותר מסודר ומאורגן שאותו תקבל באמצעות מערכת CRM.


זכור כי העובדים ה"קטנים" נושאים את עיניהם למעלה. הלחץ שאתה משדר והרגשת ה"איבדתי שליטה" מערערת גם אותם. הגיע הזמן לעבוד באופן מסודר ונכון. CRM היא למעשה נקודת האור, היגיון ביום מטורף ואינטנסיבי –  גם בשבילך וגם בשביל העובדים.


מהפך בגישה השירותית: אם אתה נוטה לשכוח מלקוחות אחרי שסגרת עימם עסקאות, אתה רוב הזמן עסוק בחיפוש עסקאות חדשות מאשר בשירות ושימור הלקוחות הקיימים, אתה בדרך כלל מתעלם מהלקוחות הקטנים שלך ומתייחס בעיקר לגדולים, אתה שוכח להחזיר טלפונים ללקוחות, מתעלם ממיילים והודעות טקסט - הגיע הזמן לשיחת השכמה. הלקוחות שלך הם אלה שמייצרים לך הכנסה בסוף החודש. האם הם לא ראויים ליחס קצת יותר מכובד?


שירות טוב ומשביע רצון הוא אחד הדברים החשובים ביותר שהעסק שלך צריך לתת. אז אלא אם כן אתה עוסק בנישה שבה אין לכם מתחרים ואתה יכול להתנהג ללקוחות בגסות כאוות נפשך, הגיע הזמן למהפך מוחלט בגישה שלך כלפי השרות.


הסוף לאי הבנות עם הלקוחות: במידה והשיחות שלך עם לקוחות מסתיימות לעיתים קרובות בצרחות וצעקות, CRM היא דרך נפלאה לתעד הכל במערכת ולמנוע אי הבנות. כשהכל כתוב והכל ברור, כולל תאריכים, אין מקומות לאי הבנה.


הגדרת סדר עדיפויות לפי דחיפות המשימה: אם אתה מוצף בפניות של לקוחות, אין לך מושג למי להגיב קודם, למי להתקשר, מה יותר חשוב ממה, אתה תופס את הראש בידיים ונתפס להתקפי פאניקה, זורע אנרגיות שליליות סביבך וצורח על כל העובדים במשרד, הגיע הזמן להטמעת מערכת CRM.

מערכת זו תסייע לך לקבוע סדרי עדיפויות. איזו משימה חשובה יותר ממשימה אחרת, איזה לקוח מצריך יחס דחוף יותר ועוד. כאשר משימה כלשהיא תכנס למערכת, היא תקוטלג על ידי העובד כדחופה, בינונית או זניחה. כך יקל עליך לטפל בכל המשימות בצורה נאותה ולפי סדר חשיבותן.

אתה, הבוס או מנהל הלשכה, צריך להפגין רוגע מוחלט במגוון של מצבים. מערכת CRM תסייע לך במטלות הניהול. מי יודע, אולי אחרי תקופה מסוימת של שימוש במערכת כבר לא תצטרך כדורים נגד לחץ דם גבוה...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162170 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162515 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162040 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161650 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161702 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161478 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161535 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132713 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132603 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1312236 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132313 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132350 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132723 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132293 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica