במהלך השנים האחרונות תופסת רשת האינטרנט הרבה מאוד תשומת לב תקשורתית, כל קמפיין מדיה שיש מפנה אוטומטית לאתרי האינטרנט הרלוונטית, המפרסמים הגדולים על שילוט חוצות, נהיו חברות אינטרנט למעשה, לדוגמה ניתן לציין את קמפיין החוצות הענק של חברת זאפ שהולכת וכובשת כל פינה טובה בשוק הישראלי.
איך זה קורה?
למעשה יש כאן תהליך מאוד פשוט של העברת עיקר תנועת הלקוחות לרשת האינטרנט ולא לעמודי העיתון או כל מקום אחר. מה שזה אומר בגדול- קידום אתרים בגוגל הולך להיות כל הרבה יותר משמעותי ככל שהזמן ילך ויחלוף, מאשר נניח טבלת הרייטינג של ערוץ 10 בשעות הפריים טיים. זה אולי נראה עדיין רחוק, אך זה מה שהולך להיות.
מה זה קידום אתרים בגוגל?
אלפי עסקים כבר יודעים את הכח העצום המצוי בתוכו, יוצא שכמעט כל פרסומת מעביר לאתר החברה או לחילופין לעמוד הפייסבוק. האינטרנט כבש והוא כובש שטחים נרחבים בתחום הפרסומות, ויחסי ציבור באתרי האינטרנט הוא השלב החדש של יחסי הציבור.
קידום בגוגל ובעלי אתרי אינטרנט?
ניתן לומר שכל עסק בנוי על קליינטים. הם בעצם נעזרים בשירותי החברה, הם למעשה קונים את מוצרים שונים וכן הם אלו שיפרסמו את החברה שלכם ללא תשלום וזה כמובן במידה והם יחבבו את המוצרים שלכם. בדיוק בגלל זה מומלץ לכל מנהל חנות להשיג את אמונו של הציבור וליצור לעצמו תדמית טובה. אלה שיודעים באיזו דרך לבצע את זה בצורה אפקטיבית ומנוסה אלה הם המשרדים ליחסי ציבור.
ההבדל בין יחסי ציבור לבין קידום אתרים בגוגל
המשרדים ליחסי ציבור יציגו את העסק שלכם בשיטה הטובה שיכולה להיות אשר תגרום ללקוחות שלכם לאהוב את המוצר, לקנות אותו ולתת עליו המלצות. למה הכוונה יחסי ציבור דרך האינטרנט?
אם עד לשנים האחרונות הכלי של היחצנות ועיתונים, קורה שעכשיו הצטרף עוד אלמנט חשוב - מה יוכל לשפר את אותן ביצועים של יחסי הציבור באמצעות אינטרנט?
כל עסק וחברה אשר מכירים בערך שיש באתר האינטרנט, צריכה למצוא לעצמה שירותי קידום בגוגל. ואכן, בניית אתר באינטרנט הינה בעצם שלב מאד חשוב ונחוץ בכדי לתת פירסום לעסק וכן את השירותים שהוא מציע, אך זה לא מספיק.
האתר אינו יעשה את פעולה אם לא תדאגו לקדם אותו, כאשר אתם שוכרים חברה לקידום, זה לא אומר שאתם פטורים מהעבודה, אתם מחויבים להשקיע גם כן- לכתוב מאמרים המיועדים לתוך האתר שלכם, לדאוג למאמרים נוספים לתוך אתרי מאמרים ובגדול לגלות ערנות ואיכפתיות בקשר לאיך זה יכול לעזור לחברת הקידום שלכם. אתם או חלק מהפיתרון או חלק מהבעיה- תבחרו מה אתם רוצים להיות.