בעל עסק, מתי תגיע להחלטה שאתה צריך שרותי ייעוץ שיווקי? בדרך כלל כשהחברה שלך נמצאת על צומת דרכים, תגיע למסקנה כי הגיע הזמן לבקש ייעוץ שיווקי. צומת דרכים היא כשאתה עומד בפני אפשרויות שונות ומבלבלות ומתלבט איזו דרך לקחת. אין ספק שתתייחס אל הצומת הזו בכובד ראש: כל דרך עשויה להכריע את עתידך ואת עתיד העסק שלך ואין לך זמן לבזבז על בחירות שגויות ועל פניות פרסה. בימינו, זמן הוא משאב חשוב ביותר, לא פחות מכסף, ולכן צריך לקחת אותו בחשבון במשוואה ולהשתמש בו בחכמה.
נכון, אמנם כולם אומרים שלומדים מטעויות, אבל נדמה שכבר שבעת משגיאות והגיע הזמן להתמקד ב"דרך המלך", הדרך הנכונה, הטובה והישירה לרווחיות וצמיחה כלכלית.
כמובן, לא רק יותר מידי אפשרויות ישכנעו אותך לקבלת ייעוץ שיווקי: גם היעדר אפשרויות ידחוף אותך לחפש ייעוץ שיווקי, שיפתח לך אופקים חדשים, הזדמנויות חדשות, לקוחות חדשים והכנסות נוספות. כשאתה מרגיש שאין שום תנועה והתרחשות בחברה, אולי הגיע הזמן לבדוק אפיקים חדשים, ערוצי פעולה שונים, אין ספק שאתה מפספס כאן משהו, אך מה? מה נעלם מעייניך? לא תמיד תוכל לראות בבהירות סביבך, ולעיתים, אפילו המובן מאליו שנמצא מתחת לאפך – נסתר מעיניך...
עם הזמן, תבין ותגיע למסקנה כי אין ייעוץ שיווקי חינם. תלמד שאי אפשר לסמוך על עצות של מכרים חסרי כל ניסיון והבנה. כדי לתת ייעוץ שיווקי, מומחה צריך לא רק לצבור כמה תארים, אלא גם לעבוד בשוק, לייעץ לחברות, לקצור הצלחות (וגם כישלונות). אין מה להשוות ידע של ייעוץ שיווקי של מומחה לייעוץ לבין חבר או בן משפחה, שנותן לך עצות מקצועיות על סמך התנסות עסקית אישית שלו, כושלת או מצליחה. דע להבחין בין עצות גרועות לחיוביות. עצה (...שתתברר כגרועה) של חבר יכולה לדחוף אותך לבזבוז של משאבים, כסף וזמן – האם אתה באמת יכול להרשות לעצמך להיסחף לפעולות על סמך דעתו החובבנית של מכר?
גם בבחירת חברת ייעוץ צריך לנקוט משנה זהירות ולדעת לברור היטב עם מי תעבוד. ייעוץ שיווקי משתנה מתחום לתחום, וכל חברת ייעוץ שיווקי מתמחה בנושא אחר. חברה העוסקת במכירת רכיבים אופטיים, תזדקק, קרוב לוודאי, לשרותי ייעוץ שיווקי מטעם יועץ מומחה בנושא, שעבד עם חברות אופטיקה, בעל ידע טכני והבנה של הכוחות הפועלים.
לעומת זאת, לקוח העוסק בתחום הגרפיקה יזדקק לשרותי לייעוץ שיווקי מחברה המתמחה בענף הפרסום, המדיה הדיגיטלית והמודפסת.
מוגש בחסות אביב יועצים - המפתח שלך להגדלת הכנסות ורווחים.