בעידן הכלכלי המודרני, אם אין לך אתר באינטרנט, אינך קיים. אמצעי השיווק החשוב ביותר הוא ע"י האינטרנט. כל ענפי המסחר והמקצועות מתפרסמים דרך אתר ברשת האינטרנט. יש סוגים רבים של אתרים, אתרי תדמית, אתרים מסחריים, פורטלים וכדומה. חברות מקצועיות שעוסקות בנושא ייתנו ייעוץ לצורך בניית אתר מתאים.
בניית אתרים - איך להקים נכון צעד לאחר צעד
יש שני סוגי אתרים, אתר דינאמי ואתר סטאטי. אתר דינאמי זה אתר שבו יש דרך לעדכון ולשינוי. באמצעות מערכת ניהול קלה יכול בעל האתר להוסיף תכנים, לבטל או לרענן תכנים קיימים.
אתר סטאטי כשמו כן הוא, אין יכולת לערוך שינויים או עדכונים. התכנים באתר נשארים קבועים במשך כל הזמן.
אתר שמהותו מסחר, מומלץ שיהיה אתר דינאמי כדי שיהיה אפשר לקדמו במנועי חיפוש. מנועי החיפוש אוהבים מאוד אתרים המתעדכנים כל הזמן ומדרגים אותם במקומות גבוהים. לפני שפונים לחברה לבניית אתרים רצוי לבדוק את העלויות של אתרים דינאמיים.
רק מקצוענים הם אלה הבונים אתרים איכותיים. יש לתכנן היטב את בניית האתר באופן מוגדר וברור. בתחילה עלינו להגדיר את מטרות האתר, לבצע חקר שוק, לבדוק אלו אתרים יש בתחום שלכם, ללמוד מהטעויות של האחרים ולבדוק מה הם הסיבות להצלחה ומהם הגורמים לכישלון. בדיקה כללית ומקיפה תמנע טעויות.
בחירת שם דומיין וחברת אחסון עשויים להשפיע מאוד על הצלחת האתר. חשוב מאוד לבחור חברת אחסון טובה שתבטיח את זמינות האתר.
כתיבת תכנים לאתר - בניית אתרים - הכול אוהבים אתרים מעוצבים, צבעוניים ויפים. אולם צריך לדעת כי חשוב להתמקד בכתיבת תוכן מקצועי. כתיבה שיווקית נכונה זו ההבדל בין הצלחת האתר לבין כישלונו.
בחירת מילות מפתח - כדי שהאתר יהיה נגיש על ידי הגולשים, יש לדעת לבחור מילות מפתח מתאימות. חלק חשוב מהתוכן הוא מילות המפתח. המומחים של בניית אתרים ידעו לתת ייעוץ נכון לבחירת מילות המפתח.
בניית אתרים - איך לא לעשות שגיאות
לא מומלץ לבנות אתרי פלאש. לאתרי פלאש יש חסרונות, על אף שהם אתרים מושכים. מכיוון שאתרי פלאש עולים באיטיות, מאבד הגולש את סבלנותו, ואם בכל אופן בחרתם באתר פלאש צריך למצוא חברת אחסון יעילה ומקצועית.
לא מומלץ להרבות בפרסומות. ריבוי הפרסומות יכול להרגיז את הגולש הממוצע ולגרום לו לעזוב במהירות את האתר.