כל חברה מקצה תקציב מסויים לצרכי פרסום, יחסי ציבור וחשיפה תקשורתית. בימינו הפכה בניית אתר אינטרנט לסטנדרט לכל עסק שמסתכל קדימה ומעוניין להיות שחקן פעיל ומוכר ללקוח המיידי, ממש כמו שהופעה במדריך העסקים הטלפוני הפכה לאינטרס הכרחי עבור כל עסק. עקב כך מומלץ ליצור אתר אינטרנט המותאם לצרכי העסק והדבר לא בשמיים; לא מבחינת עלות וגם לא מבחינת העבודה שיש להשקיע בנושא.
כאשר בעל חברה מעוניין בבניית אתר אינטרנט, ישנם מס' רעיונות מנחים שכדאי לפעול על פיהם:
- עיצוב: היעדר ריבוי צבעים ושימוש נכון בריבוי גוונים של אותו צבע הם הדרך הנכונה לאתר מקצועי; הדבר משדר אחידות. בעיצוב האתר רצוי להימנע מצבעי בסיס חזקים. כמו כן, שילוב טכנולוגיית פלאש וטקסט מוסיף הרבה יוקרה לאתר ומשדרג את מראהו בצורה משמעותית.
- תפריטים: התפריטים אמורים להיות מותאמים ללקוח הפוטנציאלי; מומלץ שנושאי התפריט באתר יהיו מוכרים ללקוח, נגישים לתפעול והגיוניים מבחינת המיקום שלהם.
- תמונות: הכנסת תמונות רלוונטיות באיכות גבוהה באתר תגדיל בצורה משמעותית את יכולת ההמחשה ללקוח המבקר באתר. גם מיקום התמונות בתוך כל עמוד חייב להילקח בחשבון בקפידה; ככל שתמונה מסויימת תוצב מול הטקסט המתאים לה, הדבר מראה על עקביות ומקצועיות.
- תוכן מילולי: בבניית אתר אינטרנט, יש לשים דגש על הטקסט המופיע באתר; המידע צריך להיות מהימן כדי לשדר מקצועיות אבל לא עד כדי שעמום. לא חסרים אתרים מתחרים והלקוח יכול בקלות "לזפזפ" לאתר אחר ללא נקיפות מצפון. התוכן הכתוב באתר אמור להיות תמציתי ומניע לפעולה. בנוסף, אם הצלחנו לגרום ללקוח לחייך, למשל עם איזו אמירה שנונה, יש לכך ערך מוסף; ישנם אנשים שזהו מה שיגרום להם לעשות איתנו עסקים וכדאי לנצל זאת.
- פרטי התקשרות: ככל שנפרט יותר על העסק, מיקומו, דרכי ההגעה אליו וצורות ההתקשרות, כך תעלה מידת האמון של הלקוח בנו. יש לציין את פרטי העסק במקום ברור אך לא ליצור הדגשה מוגזמת שלהם.
חברת מיינפריים סיסטמס פיתחה ומספקת מזה שנים מערכת לניהול תוכן המאפשרת בניית אתר אינטרנט בצורה נוחה ופשוטה. מערכת הניהול הינה ידידותית למשתמש ונותנת מענה יפה למעוניינים בבניית אתר אינטרנט בעלות נמוכה.