עד לפני כמה שנים, כשרצינו לחפש פרטים על עסק כלשהו, היינו לוקחים לידינו ספר טלפונים עב כרס ומתקשרים לעסקים ש"נראו לנו" , ללא מידע נוסף על העסק ומוצריו, מידע שהיה יכול לעזור בגיבוש החלטה.
עם הגיעה של רשת האינטרנט, נפתחו בפני בעלי העסקים אפשרויות רבות יותר לתת מידע נוסף על העסק, דבר המגדיל את הסיכויים להפוך את הגולש ללקוח פוטנציאלי;
ברגע שלעסק מסויים יש גם אתר אינטרנט, יש לו הזדמנות לפרט יותר על העסק ומוצריו, מה גם שהאפשרות להראות תמונות של המוצרים ללא הגבלה היא כלי המחשה חזק מאוד, שמיישם באופן מצויין את האימרה "אין טוב ממראה עיניים" ; הגולש הפוטנציאלי מדפדף בין התמונות של המוצרים והשירותים השונים, מקבל מידע מילולי על כל מוצר שהעסק מספק ויכול כבר ליצור קשר או לחילופין לשים פעמיו אל בית העסק על מנת לבצע עיסקה.
כמובן שכדאי לפנות לחברה העוסקת בקידום אתר באינטרנט באופן מקצועי כדי להעלות את המיקום של אתר העסק במנועי החיפוש, כי אם האתר ודירוגו מבחינת מנועי החיפוש יהיו במקום נמוך יחסית, הרי שהנגישות אליו תהיה נמוכה בהשוואה לאתרים אחרים.
ניתן לשלב תמונות באתר במספר אופנים:
- קטלוג: תפריטי האתר יעוצבו לפי קטגוריות המוצרים בתחום שבעל העסק מתמחה בו; ליד תמונתו של המוצר יהיה טקסט קצרצר הנותן אינפורמציה תמציתית על המוצר או השירות בתמונה. יש המציינים את מחירו של המוצר ליד התמונה.
- פורמט אתר טקסטואלי: כל עמוד באתר מייצג קבוצת מוצרים אחרת, אך המידע באותו עמוד יהיה בצורת מאמר כללי על קבוצת מוצרים זו ולצידו של המאמר תשולבנה תמונות רלוונטיות. במקרה זה לא נוהגים לפרסם את מחירו של כל מוצר מכיוון שהאינפורמציה היא כללית יותר והתמונות הן רק להמחשה.
קידום אתר באינטרנט כשלעצמו אינו מספיק; גם אם האתר יגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש, נוכחותן של תמונות היא מאוד חשובה לאתר – בעיקר לאתרים שבהם ישנה אפשרות לצלם את המוצרים המשווקים.
ישנן חברות קידום אתרים העוסקות בקידום אתר באינטרנט וההבדלים בין המחירים בתחום עצומים. לאחר שבניתם את האתר והשתמשתם באפשרות להוסיף תמונות לאתר, גשו להשוות מחירים ובחרו חברה לקידום אתר באינטרנט שתענה על צרכיכם בצורה הטובה ביותר.
ש.כ.