חפש מאמרים:
שלום אורח
22.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסודות מאחורי המדפים - מה הולך להיות השוס הבא ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות14/07/20111112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסודות מאחורי המדפים – מה הולך להיות השוס הבא ?

בבורסת ההימורים נמצאים מספר מוצרים, אחרי הקוטג,האגיס ומטרנה

מי הולך להיות הכוכב הבא ?

לא מעט שימות נזרקים לאוויר לאחרונה ונראה שכמעט כול מספר זוכה.

ננסה להגדיר את "התכונות הנדרשות" של המוצר ולנסח את "הפרופיל" שלו.

1 – עדיפות למוצר שהוא מותג מוכר

2- עדיפות למוצר שהצרכנים מכירים את מחירו

3- עדיפות למוצר שהצריכה ממנו רבה

4- עדיפות למוצר עם תוקף קצר או מוצר נפחי, שכן האטה בצריכה

   תגרום "לפקק ולסתימת מערכות"

5- עדיפות למוצר אשר מיוצר בישראל

6- עדיפות למוצר שהוא מוגדר וברור- יחידה, מארז

להלן רשימת של מוצרים פופולאריים ומתוכם ננסה למצוא את   "המובילים"

סוכר סוגת, אורז, קמח,שמן, שמן זית, קוקה קולה,חלב, לחם,גבינה צהובה, קפה, תה, שוקולד, נייר טואלט,רסק עגבניות, שימורי תירס, שימורי טונה, בשר, דגים, עופות.

ניתוח –על אף נטיית הלב ללכת לכיוון המוצרים היותר טריים, כמו עופות, בשר ודגים, נראה שבגלל שהם לא ממותגים וישנן מספר איכויות, הניסיון לקשור אותם ביחד לא תעלה יפה ולא תצליח.

טיעון זה תופס גם בתחום השמנים השונים, האורז, הקמח, נייר הטואלט

והשימורים.

הליכה בדרך אלימינציה זו משאירה על "השולחן" את הלחם, הקולה והגבינה הצהובה, לכול הדעות 3 קבוצות לא קטנות, אשר שונות אחת מהשנייה, הן בדימוי והן במורכבותן.

הלחם – אין ספק שקטגוריה זו דורשת ניעור וטיפול רציני – שהרי מחירם של לחמים מסוימים אף עולה יותר ממחירן של העוגות המוכנות, עדות לניתוק ולקהות כול רגש ותחושת אחריות חברתית, אולם בשל המגוון הרחב והאריזות השונות, נראה שהמיקוד כאן יהיה בעייתי.

נראה שלא נשארו "הרבה מועמדים" אחרים למעט הגבינה הצהובה והקולה, אשר על עיקר יצורם אחראים שני תאגידי ענק – תנובה והחברה המרכזית, אשר גם טרה נמצאת תחת בעלותה.

אולי זה רק ממחיש היטב את צעדה של החברה המרכזית, אשר בתבונה עסקית רבה ובשקט תקשורתי ראוי לציון "מצד כול הגורמים" הורידה את מחיר הקולה באריזת ששיה, אומנם לפרק זמן מוגבל, אך בשיא העונה למחיר שפוי של 3.33 ₪ לבקבוק.

זה נראה המחיר הנכון לבקבוק קולה, כאשר שאר החברות אשר מייצרות את המשקה, יציעו אותו מן הסתם במחיר הנמוך מזה משהוא כמו 2.99 ₪ ליחידה והרי לכם חזון אחרית הימים.....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יובל לובנשטיין משמש כיועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה, בדגש אסטרטגי ושיווקי.

שימש בעבר במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות גדולות כמו הום סנטר ושופרסל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לובנשטיין יובל

מאת: לובנשטיין יובלניהול05/10/111396 צפיות
ראש השנה עבר חלף לו ולרגע נדמה שגלי הים חזרו להרגלם מימים ימימה, האומנם ? האם השקט הזה מבשר לנו דברים אחרים, כמו למשל סערה ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות02/10/111288 צפיות
כולנו מכירים את המכונות לממכר משקאות קלים. הן נוחות מרוות את הצמא ובעיקר מספקות נו משקה צונן ביום חח ולוהט. אולם מה עושים החיילים, אשר נמצאים בבסיס מרוחק ומבודד, אשר להם אין חלופפות אחרות, מלבד להשאיר שם את מחצית משכורתם החודשית ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות28/08/111190 צפיות
החזרה לבית הספר מופרדת השנה מראש השנה, האם הרשתות ניצלו עובדה זו על מנת להוציא מאיתנו יותר כסף מבלי שנרגיש ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות25/08/111411 צפיות
מחאות הן דבר שבאופנה והפייסבוק הוא כלי אדיר לבצען. הטרנד החדש הוא מחאת צרכנים נגד רמות המחיר הגבוהות של רשת שופרסל. האם הרשת רגישה לסוג זה של מחאות ? האם זו הדרך להתמודד עם עליות המחיר של הרשתות הגדולות ?

מאת: לובנשטיין יובלניהול24/08/111374 צפיות
רמת החובות של אזרחים,חברות נמצאת במגמת עליה. האם לא הגיע העת להאיט קצת את הקצב, גם במחיר של פגיעה בצמיחה, על חשבון עתיד בטוח יותר ?

מאת: לובנשטיין יובלצבא וביטחון22/08/111402 צפיות
האם מהפכת הפייסבוק במצרים, לוב, סוריה ותימן הקדימה את זמנה ? האם העם מוכן ובשל להכנס בריק שנוצר ? ואם לא מי עשוי להכנס לתוכו ?

מאת: לובנשטיין יובלניהול22/07/111502 צפיות
האם ניתן לקרוא לתנועות המחאה האחרונות בשם "הפנתרים הלבנים" ומה הקש בינן להוצאות התקשורת ?

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214726 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204813 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205690 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194309 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193523 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193625 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/183052 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica