חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח עסקי מהו

מאת: מרטיןשיווק ואסטרטגיה03/06/20112066 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה בכלל פיתוח עסקי?

לפעמים קורה לכם שפתאום אתם מסתכלים על העסק שלכם ומבינים שמשהו לא דופק בדיוק כמו שצריך? האם יצא פעם שפתאום שמתם לב שאתם תלויים לחלוטין בלקוחות בודדים ואין לכם את היכולת להיות רגועים כלכלית אם אחד או שניים מהלקוחות האלו יעזבו אתכם. הרי זה מצב שקורה בהרבה מאוד עסקים בישראל. האם זה קרה לכם פעם? אם כן אז יש לכם בעיה רצינית ואתם צריכים נואשות לעבוד ברצינות על פיתוח עסקי של הפעילות העסקית שלכם.

למה הדברים האלו בכלל יכולים לקרות לעם? מאיזה סיבה אתם עלולים להיקלע למצב שבו אתם לא בטוחים במהות השיווק שלכם או בכלל בתכלית העסק שלכם כולו? האם יש דברים שגורמים לזה לקרות או שזה דבר נקודתי?

הרבה פעמים הכתובת על הקיר אבל אנחנו לא שמים לב לאן העסק הולך. יש ירידה במכירות, לקוחות עוזבים אבל אנחנו נמצאים עמוק עם הראש בתוך האדמה. תירוצים כמו: "זה חודש חלש, תקופה קשה בשנה, בטח הכול ישתפר בקרוב". אז לפעמים זה באמת משתפר אחרי כמה זמן ולפעמים יש סיבות עמוקות הרבה יותר לירידה הזו או לתקופה כזו שבה אתם לא בטוחים אם אתם יכולים להיות בטוחים כלכלית בקשר למה שעלול לקרות בחודש הבא.

למה הדבר הזה קורה?

בעיה בשיווק- מה שורה במצב שבו העסק הוא קטן ובינוני זה שאנחנו שוקעים בניהול שותף ושוכחים לבצע שיווק ומכירות, זה כנראה החיסרון הגדול ביותר שניתן למצוא בעסקים קטנים מול עסקים גדולים. בעסק גדול יותר, תמיד יש אדם או מחלקה שאחראים על פיתוח עסקי ומציאת ערוצי פרנסה חדשים עבור החברה, כאשר בעסק קטן, זה לא נוטה לקרות כי בדרך כלל אין תקציב אמיתי שיוקדש לאנשי מכירות או במילים שונות- פיתוח עסקי.

בעיה בניהול- כאן למעשה מדובר על הבעיה ההפוכה לזאת מהסעיף הראשון. ההתחלה היא בדיוק אותה התחלה- בעסק קטן, בעל הבית הוא מרבית העסק, לכן הוא לוקח על עצמו את כל השיווק והמכירות, מה שזה גורם הוא להזנחה כללית של ערוצי הניהול והתפעול. אם כל הזמן שלך מוקדש לביצוע מכירות ושיווק, בעצם אין בכלל מי שיעשה את התפעול היום יומי של העסק. נכון שהסעיף הראשון הוא הרבה יותר נפוץ, הרי רוב בעלי עסקים באים מניהול ותפעול ולא מכירות, אך עדיין הבעיה היא שרירה וקיימת גם בצורה הזו שלה. אכן בעיה גדולה, הפיתרון היחיד הוא לשכור חברה או אדם שמתמחים בפיתוח עסקי שיעזרו להחזיר את העסק לפסים הנכונים.

 



תגיות המאמר: פיתוח עסקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט גן

פרילנסרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןפרסום באינטרנט13/07/111494 צפיות
אחד הדברים שאני מאוד אוהב לציין כאשר אני מגיע להרצאות בפני קהל שמעוניין באמת לדעת מהו שיווק זה העובדה שבישראל אין מספיק אנשים שחושבים איך ניתן להקל על החיים של האנשים. עובדה, מדינה שבה הכול הולך כל כך קשה והבירוקרטיה היא כבדה עד כדי כך, כנראה שזה בהחלט חסר.

מאת: מרטיןעיצוב גרפי04/07/111412 צפיות
אחד הדברים המורכבים ביותר שבדרך כלל אנשים נתקעים בהם זה בחירה נכונה של מוצרי דפוס. הסיבה לכך היא שלא כל דבר שנראה לנו יפה הוא גם הדבר הנכון. אם למשל אני עוסק בתחום האנרגיה הירוקה והצבעים שהכי נראים לי יפים ומתאימים לצורך כרטיס הביקור זה שחור ולבן, ככל הנראה יש לי בעיה גדולה של התאמה בין מה שאני אוהב לבין מה שאני צריך.

מאת: מרטיןעסקים מקוונים16/06/111272 צפיות
קידום אתרים בגוגל- קישורים ממומנים או קידום אורגני. אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לי לשמוע היא האם לבחור בדרך של קישורים ממומנים או לבחור בקידום אתרים בגוגל, כאשר הכוונה היא לקידום אורגני בתוצאות החיפוש. למען האמת, הלקוחות בדרך כלל מחפשים תשובה שהיא יותר טובה פשוט. זה לא עובד ככה, אין תשובה יותר טובה או יותר נכונה, יש רק תשובה יותר מתאימה למקרה הספציפי

מאת: מרטיןמשחקים באינטרנט16/06/111309 צפיות
שלום לקוראים, אם יש כאלו. היום אני רוצה לדבר על נושא סבוך מאוד שלא נראה כזה על פני השטח. הנושא הוא קידום אתרים בגוגל של אתרי עורכי דין. זה עושה רושם כאילו זה רגיל לחלוטין, אך יש כאן בעיה רצינית מאוד. הדברים הם לא כמו שהם נראים בכלל. למה הכוונה? בתחום עורכי הדין יש תחרות שהיא ממש לא פרופורציונלית למספר הלקוחות הקיים שצריך את השירותים שלהם.

מאת: מרטיןשיווק באינטרנט16/06/111145 צפיות
בשנים האחרונות מספר רב של חברות ובתי עסקים משתמשים במנועי החיפוש שבאינטרנט לצורך מינוף וגידול אופקי של חברתם. קידום אתרים בגוגל מספק כיום תשתית לפרסום ומינוף של חברות רבות בארץ ובעולם. קידום אתרים בגוגל מספק לחברות ובתי העסק השונים מקור לחשיפה מקסימאלית לקהל לקוחות פוטנציאלי.

מאת: מרטיןקידום אתרים16/06/111134 צפיות
שלום רב, אנחנו מתמחים בשירותי קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. מה שהופך אותנו למומחים בקידום אתרים לעסקים, זה העובדה שאנחנו מגיעים מניהול עסקים קטנים(כל מי שעובד בחברתנו, עבד בעבר או היה בעלים של עסק קטן בתחום כזה או אחר), בתור חברת קידום אתרים לעסקים קטנים, שהיא עסק קטן בעצמה, אנחנו מבינים את הקשיים בלהיות בעל עסק קטן או בינוני.

מאת: מרטיןתכשיטים03/06/111529 צפיות
היום אני רוצה להיות הסנגור של אחד התכשיטים המדהימים ביותר שקיימים בעולם שלנו וזה היהלום. יהלומים הם אבנים מדהימות בעלי תכונות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובשום חומר אחר בעולם. בואו נתחיל מהדבר הגדול ביותר: אתם מכירים את המשפט המפורסם ביותר שקיים בכל השפות המוכרות לאדם

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152607 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142947 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148591 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132747 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132619 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132218 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132210 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica