בעלי עסקים רבים טובים אולי בניהול, ביכולת להקים עסק ולהשיג את העובדים הנכונים, אך אינם מצליחים לגרום לעסק שלהם להמריא ולהצליח. בעולם של היום, שבו אנו חשופים מדי יום לאמצעי תקשורת רבים, שמשפיעים על החלטות הקנייה שלנו, חשוב וכדאי לא רק לדעת לנהל וכיצד לייצר מוצר טוב. חשוב גם לדעת כיצד לשווק את העסק שלך באופן שימשוך לקוחות רבים ופוטנציאליים. במקרה כזה יכול ייעוץ שיווקי לפעול למען העסק ולעזור לו להגיע לתוצאות המבוקשות.
אם בעבר הרחוק לקוחות אפשריים היו מגיעים אל בית העסק בגלל הקרבה שלו לביתם, היכרות עם בעלי העסק או דרך לקוחות מרוצים אחרים, הרי שכיום מתבצע תהליך דומה, אך הוא נעשה באמצעי התקשורת - ובמיוחד דרך הרשתות החברתיות. הרשת החברתית היא הדרך שלכם להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים שההגדרות האישיות שלהם מותאמות לפרופיל המוצר שלכם. יעוץ שיווקי טוב המכוון לרשת האינטרנט בדגש על הפייסבוק יוכל לסייע לכם בזה.
העסק שלכם יכול גם להיות מקודם בצורה טובה בעזרת ייעוץ שיווקי דרך גוגל. כיום גולשים רבים מחפשים מוצרים ועסקים דרך מנוע החיפוש הנפוץ הזה. מטבע הדברים בעלי עסק שיופיעו ראשונים יזכו ליותר חשיפות וליותר הקלקלות מצד גולשים שיובילו לקנייה. גוגל מעניק אפשרות לקידום תמורת תשלום, אך ניתן גם לקדם את האתר שלכם באמצעות תוכן איכותי ומאמרים מעניינים שימשכו קוראים ועל ידי כך לקוחות נוספים לעסק שלכם.
אם כן, איך למשוך לקוחות נוספים דרך האינטרנט? ייעוץ שיווקי יספר לכם גם על אתרי הלידים המוקמים חדשות לבקרים וצוברים פופולאריות. אתרי לידים הם אתרים שבהם הלקוחות יכולים להשאיר את הפרטים שלהם אצל בתי העסק. אתרים אלו טובים במיוחד לעוסקים במקצועות שירותיים כמו לימודים לשעות הפנאי או לבעלי מקצוע כמו שיפוצניקים ומורים פרטיים. התשלום נעשה בדרך כלל בצורה פרטנית על כל ליד שהגיע לידי העסק, לפי הכללים הנקבעים מראש בין בעל העסק לאתר.
בכל הנוגע להופעה ולנראות בתקשורת, מילת המפתח של שנות האלפיים היא מיתוג. גם ברשת האינטרנט המוצר צריך להיות ממותג בהתאם לקהל היעד שהוא מבקש למשוך. כיצד ממתגים מוצג? כיצד כדאי למתג את המותג הספציפי אותו אתם מייצרים? על שאלות אלו ועוד יענה ייעוץ שיווקי.
העולם של שנות האלפיים הוא עולם תקשורתי ומקושר. בעל עסק שכושל להבין את חשיבות עולם התקשורת בקידום עסקיו נשאר מאחור. לצד האינטרנט, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות עדיין יש מקום חשוב לתקשורת המסורתית יותר: מודעות בעיתונים, טלוויזיה ורדיו. אך הבולטות של אמצעי תקשורת אלו הולכת ופוחתת. ייעוץ שיווקי יכול לעזור לכם לקדם את העסק שלכם בעולם התקשורת, אבל עם זאת בשורה התחתונה כל איש מקצוע בתחום ייעוץ שיווקי יגיד לכם כי המוצר הוא הדבר החשוב ביותר העומד לרשותכם, וללא מוצר טוב אותו ניתן לקדם, העסק שלכם לא יאריך ימים.
מוגש בחסות אביב יועצים - חברת אביב יועצים מתמחה ביעוץ שיווקי, יעוץ ארגוני וקידום אתרים אורגני.