קידום אורגני - ללכת על בטוח:
קידום אתרים הינה אחת הפעילויות בעלות ההחזר ההשקעה הגבוה ביותר ללקוח, גוגל כידוע הינו האתר הגדול ביותר במדינת ישראל, ולהיות במיקומים הראשונים באתר זה משמעותו לקבל כמות אדירה של גולשים רלוונטיים. מחקרים שנעשו מראים ש 95% מהגולשים לא עוברים את העמוד הראשון בגוגל. מכיוון שבעמוד הראשון יש רק 10 תוצאות אפשריות מתוך מאות אלפי תוצאות בכל מילה - חשוב מאוד לדעת לבחור את המקצוענים בתחום הקידום.
שילוב מנצח של ידע נסיון והיקף פעילות:
ידע – השלב הראשון בקידום אתרים הינו הבנת הפרמטרים הבסיסיים הכוללים:
א. מבנה האתר – שימוש נכון בשפת התכנות האינטרנטית HTML , ומיקום נכון של התפריטים ושל מבנה האתר (החלק של האתר שחוזר על עצמו בכל העמודים) משפיעים מאוד על ביצועי האתר בגוגל.
ב. המבנה הסמנטי של הטקסטים – האלגוריתם של גוגל מבצע מדידות סבוכות על כל פיסת טקסט באתר, כולל מדידת מרחקים בין מילים, וכולל הפעלת אלגוריתמים מוגני פטנטים שמחליטים על מידת הרלוונטיות של הטקסט למילת חיפוש מסויימת. ככל שהטקסט רלוונטי יותר למילה מסויימת – ככה העמוד שבו נמצא הטקסט יתקדם יותר במילה זו.
ג. מיקום ומשקלי כותרות ותגיות מפתח בעמוד – כאשר גוגל סורק אתר מסויים, הוא צריך להחליט איזה עמודים הינם העמודים הראשיים של האתר, ואיזה עמודים הינם עמודים פנימיים בעלי משמעות פחותה. באמצעות מבנה תגיות וכותרות נכון, ניתן ליצור מצב שבו רוב “הכוח הקידומי” של האתר בגוגל יופנה לעמודים אותם אנו רוצים לקדם.
ד. וותק האתר –בצבא גם בגוגל – ככל שהאתר הינו יותר וותיק – ככה גוגל “מאמין” יותר לתכנים שבאתר ומציג אותו גבוה יותר בגוגל.
ה. נפח האתר – מחקרים מראים שככל שאתר מכיל כמות גדולה יותר של תכנים ושל עמודים – ככה הוא “תופס” יותר תוצאות בגוגל, מביא יותר גולשים וכמו כן מתקדם
במהירות רבה יותר במילים התחרותיות.
נסיון – ככל שחברת קידום אתרים בגוגל מקדמת כמות גדולה יותר של אתרים, בתחומים שונים, ככה יכולות הקידום שלה לאתרים חדשים גדלים עקב אופיו “הדמוקרטי” של האלגוריתם של גוגל.
מחקר מילות מפתח
לפני קידום האתר – יש לערוך מחקר מילות מפתח על מנת למצוא את המילים הרלוונטיות לקידום הן מבחינת היקף החיפושים החודשי והן מבחינת רמת התחרות בכל
מילה.
בחירה נכונה של מילים תהפוך פעילות קידום אתרים למוצלחת משום שבסוף הפעילות כשהאתר יקודם במילים הנבחרות – יהנה האתר משטף גולשים רלוונטיים.
מדובר בפעולה יסודית שיש לעשות לפני תחילת הקידום – בחירת מילים נכונה הינה מעין “הנחת יסודות” בריאה לאתר, תשפיע על מבנה האתר ותביא אותו להיות רלוונטי ביותר לגוגל – שנים קדימה.
קידום על בסיס הצלחה
מודול הסחר של ניהול ואופטימיזציה של קמפיין ממומן תביא להורדה משמעות בעלות הקליקמאחורי ווב גו עומד צוות מקצועי עם ידע, נסיון וותק רב בתחום הקידום האורגני בגוגל, צוות זה מקדם כיום למעלה מ 1,000 ביטויים בגוגל ישראל, 95% מביטויים אלו נמצאים כיום במקומות הראשונים!
יכולותינו המוכחות מאפשרות לנו להציע הצעות מחיר שבהן ניתן לקבל לו”ז אמיתי של תוצאות הקידום הצפויות.
טיהור מותג
ווב גו מציע ביצוע של פעילות “טיהור מותג” שמביאה לכך שבעשיריה הראשונה בחיפוש בגוגל לפי שם העסק, לא יהיו אזכורים שליליים כגון השמצות, תביעות, תלונות וכד’. כלי עבודה זה הוא בעל משמעות מרחיקת לכת ביצירת קשר ארוך טווח עם הלקוחות.