בעולם בו הקדמה הטכנולוגית מתפשטת ורווחת בכל תחום, קל מאוד להבין, כי הדרך הבטוחה ביותר לשיווק וקידום עסק או מסר משלך, ולהשאיר חותם, עוברת דרך מנועי החיפוש, ובכלל זה בגוגל. פעם זה היה מספיק שהשם של העסק שלך יופיע בשורה של דפי זהב, ותמיד מילה חמה העוברת מאוזן לאוזן לא יכולה להזיק לקידום איש מקצוע באזור מגורים או בשטח קטן, אבל אם אתה רוצה לגעת בכוכבים ולמשוך קהל יעד גדול באמת, כדאי שתגביר את המודעות אליך בצורה של כתיבת מאמרים מקצועיים, בעלי תוכן שיווקי, מזמין, ה"מדבר" אל כמה שיותר אנשים. יש שייבחרו להעסיק מומחים בכתיבת מאמרים ותוכן שיווקי לצורך כך, ויש בעלי מקצוע, כמו עורכי דין, רופאים וכיוצא בזה, המבקשים לערוך ולהעלות על הכתב את המאמרים בעצמם, וכותבים מתוך ניסיון מקצועי וידע רחב, שהמוני קוראים צמאים לדעת. היתרון בכתיבת המאמרים נובע מכמה סיבות, כדלקמן:
ראשית, באמצעות מאמר ופרסומו באתר מאמרים מקצועי, תגדל החשיפה של העסק, לבעל המקצוע, ולשירות שאתם מתעתדים להציע, הן משום שאנשים רבים אוהבים לקבל תשובות באופן מיידי על ידי הקלקה של שאלה ומבלי להרים טלפונים או לצאת מהבית ולגשת לספריה, והן משום שניתן להוסיף למאמר מילות מפתח מקושרות בלינק לאתר שלכם, באופן עקיף, או באופן ישיר יותר באמצעות ציון שמו של הכותב, מקצועו, והפנייה יישרה לכתובת בעל המקצוע/ העסקה האמור. זאת ועוד, כיום קיימים אתרים המשמשים כספריה מקצועית באינטרנט ומזמינות כותבים לפרסם מאמרים בחינם כך שהכלי השיווקי הזה עומד לרשותכם ללא עלויות, וחוסך מכם הוצאות מיותרות, במינימום זמן.