קידום בגוגל נהיה היום טרנד חובה עבור כל עסק באשר הוא – קטן, גדול או בינוני,ולא משנה באיזה התמחות הוא עוסק. כמובן, קידום בגוגל מצריך אתר שעומד בכל חוקי המשחק.
לא מעניין אותך קידום בגוגל? הדבר המינימאלי שהלקוחות שלך מצפים, והכוונה גם אלה שנאמנים לך משום מה וגם הלקוחות הפוטנציאלים, הוא ששם העסק שלך יהיה מקודם בגוגל. במידה והלקוח הפוטנציאלי שלךגולש בגוגל, מקליד את שמך בשורת החיפוש ולא מגיע אל האתר שלך מפני שפשוט לא שילמת עבור קידום בגוגל, מיד עולות בראשו המבולבל כמה תרחישים ואופציות ואף אחד מתרחישים אלה אינו אופטימי וחיובי לגביך: התרחיש הראשון שהוא מדמיין הוא שאתה אדם שלא ממש מכיר את עולם המחשבים, יתכן ואתה חי בימי הביניים, אולי אתה גר בכפר קטן, מדליק עששיות נר ומשתייך לכת האיימיש. לכן כנראה אינך רואה את הטעם בהשקעה של קידום בגוגל. התרחיש השני שחושב הלקוח הוא שאתה, בעל העסק, בטוח שהלקוחות שלך מטומטמים מידי בשביל להיכנס לממשק של גוגל וזה דורש אינטליגנציה שגבוהה מיכולתם. התרחיש האחרון הוא בוודאי התרחיש האיום מכולם – והוא ששמך לא מקודם בגוגל, בגלל שאין לך כסף, בגלל שהעסק שלך כנראה כושל, ולכן אתה לא יכול להרשות לעצמך קידום בגוגל. שלא לדבר על להרשות לעצמך הקמה של אתר.
הרבה בעלי עסק פשוט מפחדים ממחשבים ולא מבינים את הצורך של הקמת אתר ובמימון קידום לגוגל. אין לשכוח שהאינטרנט ועימו קידום בגוגל, לא תמיד היה כאן, ורק לפני קצת יותר מעשור הוא פרץ לחיינו בסערה. חלקנו אכן נולדנו לתוך עולם ימי הביניים, בו שומו שמיים לא היה אינטרנט או קידום בגוגל, שלא לדבר על פלאפונים וטלוויזיה בכבלים. יש פלח משמעותי של אנשים שחושבים: קידום בגוגל וגלישה באינטרנט הם הממלכה של הדור הצעיר, ה"טיפש עשרה". אגב, דור הטיפש-עשרה לא נקרא כך לחינם: לפי נתונים שפרסם משרד החינוך לא מזמן, עולה כי פלח נכבד מאוכלוסיית בני הנוער לא ממש יודע היום באנגלית, והרבה יותר קל להיכנס לגוגל ולהקליק שם בעברית, מאשר לשים את העכבר בשורת הכתובת שאף אחד כבר לא משתמש בה ולהקליד באנגלית. מה גם שעם יכולת האיות הקלוקלת שלהם הם עשויים להגיע ל-fUcKbook במקום ל-FACEBOOK. כך קידום בגוגל מציע פתרון ידידותי, נוח וקל במיוחד לבני נוער.
אין ספק – קידום בגוגל הפך אותנו לתלויים במנוע החיפוש. לכו תחפשו אנשים שעדיין משתמשים בפונקצית החיפוש של שורת הכתובת...