קידום אתרים סטטים מול דינאמיים
בפרק הקודם הבנו
אתרי תדמית דינאמיים מול אתרי תדמית סטטים
כי בגדול (מאוד בגדול) ישנם שני סוגים של אתרים. אתרי תדמית ואתרי מכירות ולמדנו את היתרונות של כל שיטה ושיטה. הסברנו גם שיש תתי קטגוריה לכל שיטה. היום נבין מהם הקטגוריות של כל שיטה וכיצד לבחור בין השיטות.
אתרי תדמית סטטים אלו אתרים אשר נכתבים ע"י חברה בניית אתרים מקצועית ונעשים בו שינויים ע"י בונה אתרים בלבד או מי שיש לו ידע בשפת בניית האתר. האתר למשעה לא מגיע עם פאנל ניהול או קובץ נתונים לשינויים מהירים.
מחירים של האתרים הסטטים זול יותר, וביצוע של פעולות קידום אתרים הינם הרבה יותר קלות. גוגל קורא הרבה יותר בקלות אתרים הנכתבים באופן סטטי.
אתרי תדמית דינאמיים אלו אתרים המגיעים עם פאנל ניהול לשינויים דחופים. אתרים אלו נבנים במטרה להשתנות מעת לעת. אתרים אלו מתאים בדרך כלל לצלמים שנוהגים להחליף תמונות באופן דחוף באתר. אתרים אלו על עף יתרון הפאנל ניהול שלהם מגיעים עם חסרונות שאין לשכוח:
אתרים דינאמיים קשים יותר לקידום בגוגל. האתרים מבצעים כתיבת כתובת דינאמית וירטואלית הכוללת בתוכה סימנים מיוחדים כגון (?,#,@ ועוד) וגוגל מתקשה להכנס אליהם. אתרים אלו גם יקרים יותר בשל העובדה שצריך לבנות איתם פאנל ניהול אשר ישנה את האתר.
יתרונות חברה המקדמת ובונה אתרים ביחד
חברות רבות המתעסקות הן בקידום אתרים והן בבנית אתרים מציעות עסקה משולבת של קידום ובניית אתרים. החברות הנ"ל מספקות את שני השירותים כמובן במחיר אטרקטיבי יותר מלקיחת כל שירות בנפרד.
בנוסף לכך כשמבצעים עסקת קידום ובניית אתרים משולבת אנו יכולים לדעת בבטחה כי האתר נבנה על הסטנדרטים המחמירים ביותר של קידום אתרים ומגיע עם אופטימיזציה מלאה לקידום אתרים.
ישנם חברות בשוק המציעות קידום אתרי פלאש. אתרי פלאש אלו אתרים הנחשבים מסובכים יותר מבחינת קידום אתרים אך חברות מסויימות פרצו את מחסום קידום אתרי הפלאש. לכן ניתן לבצע היום בניית אתרי פלאש ולהיות עם ראש שקט כי ניתן לבצע להם קידום אתרים.