כל עסק זקוק למשהו שיבצע לו בניית אתרים כדי לקבל אתר גדול, יפה ומרשיים.
כל עסק גם צריך את האתר המרשים ביותר שהוא יכול להרשות לעצמו. חשוב גם לזכור ולא לשכוח, בניית את היא למעשה בניית חלון הראווה שלנו ברשת. כמו שאתרינו יראה, כך גם יראו אותנו.
במסגרת עבודתי כבעלים לחברת בניית אתרים אני ניתקל פעמים רבות בבעלי עסקים שלא מבינים את משמעות גוגל. ומצדו השני של המיטרס אני נפגש עם אנשים שמבינים כי עדיף להשקיע בבנית האתר החדש שלהם.
אגב, חשוב לי להסביר כי לא בהכרח מדובר בהשקעה כספית כמו השקעה חד פעמית של זמן, והאהבה, כדי שבניית האתר החדש תצא יפה, ומרשימה ככל האפשר. ועם מינימום תקלות אפשריות.
בנייה וקידום אתרים הינה חבילה לאנשים מהירי החלטה, אך בסופו של דבר חוסכת לבעל האתר אף עשרות אלפיי שקלים בשנה אחת. חשבו על זה, ההבדל בין הצלחה לכשלון אתר ברוב האתרים נעוצה בהליך הקידום אתרים שהאתר יעבור. הריי אתם לא מצפים מהגולש להגיע לעמוד 70 של מילת החיפוש צלמים רק כדי ל מצוא אותכם!
סקרים הוכיחו כי הרגלי הגלישה של האנשים עובדים להלן:
80 אחוז מהגולשים פונה לקישורים האורגנים (אלו שבצד ימין) ומתעלם מן הקישורים הממומנים.
רק 20 אחוז מהגולשים פונים בסופו של דבר לקישורים הממומנים.
רק 25 אחוזים מהגולשים מגיעים לדף השני. וכמעט בכללל לא מגיעים לדף השלישי.
נתונים אלו מצביעים על כך שאם אינך בדף הראשון אתה לא שם, ואם אתה רוצה ממש להיות שם, זה בחמישיה הראשונה של הקידום האורגני אלו בצד ימין.
קידום אורגני? מה זה תבלין?
השם קידום אורגני נובע מהעובדה כי באופן עיקרוני גוגל ממקם את האתרים שנמצאים ברשימה הימינית של המסך באופן עצמאי ללא יכולת התערבות כספית בעניין. גוגל ממקם את האתר על פי מאות פרמטרים, בין היתר לפי גודל ותוכן האתר. בקידום האורגני אנו למעשה מבצעים מניפולציה ומהטים בגוגל לחשוב כי אתרינו איכותי יותר. גוגל אוהב מקדמי אתרים (עד גבול מסויים) כי זה גורם לאתרים להשתפר כל הזמן. כמובן שיש מקרים שזה עובר את גבול הטעם הטוב