עורכי הדין אשר ישכילו וישתמשו באתר האינטרנט של משרד עורכי הדין שלהם בצורה נבונה ונכונה הן לשירות לקוחות והן להגדלת מספר הלקוחות של המשרד ללא ספק יראו ברכה בעמלם.
מגבלות
מאז ומתמיד כפופים המשרדים ועורכי הדין עצמם למגבלות חמורות של פרסום ושיווק, גם כיום אמצעי הפרסום והשיווק המרכזי בתחום הינה שיטת "מפה לאוזן", פלטפורמת האינטרנט משנה את צורת ואופי השיווק של משרד עורכי הדין, כיום יכול כל משרד לפרסם במנועי חיפוש במודעות טקסטואליות אשר מופיעות לצד תוצאות החיפוש הרלוונטיות למילת המפתח, בנוסף ניתן לפרסם בשיטה דומה ברשתות חברתיות ובפייסבוק.
כיצד בנוי אתר האינטרנט
ראשית על אתר האינטרנט להיות בנוי בצורה נכונה כך שמנועי החיפוש יאנדקסו אותו ויתחילו להציגו בתוצאות החיפוש, דוגמא לאתר כזה ניתן לראות באתר של עורכת הדין אירית באומהורן האתר נבנה בצורה כזאת שגוגל יכול לקרוא את כל התוכן שבו וללא חסמים טכנלוגים.
שיווק - ניוזלטר
אמצעי שיווק נוסף אפקטיבי מאוד וזול הינו דיוור אלקטרוני באמצעות משלוח דיוור- ניוזלטר שבועי/ חודשי אל לקוחות המשרד הרשומים והספה של לקוחות חדשים ניתן לשמור על קשר עם הלקוחות ולעדכן אותם על המשרד ועל התפתחויות מעניינות בתחום, דיוור שכזה הנעשה באופן תדיר וסדיר ומכיל תוכן מעניין לגולש מהווה נדבך מרכזי במאמצי השיווק של משרד עורכי הדין.
תוכן
רבים מהאתרים של עורכי הדין נעזבים ומוזנחים לאחר שהוקמו ואינם מעודכנים כלל, חשוב ביותר לשמור על אתר מעודכן בתוכן מקורי אשר עוסק בתחום בו מתמחה המשרד, באמצעות עדכון תמידי נגדיל את מספר הדפים באתר ואת הסיכוי שלקוחות פוטנציאלים יגיעו אלינו לאתר ממנועי החיפוש השונים.
מומלץ ליתן דוגמאות למקרים בהם טיפלתם ולקשר אל אזכורים בתקשורת של המשרד במידה ויש.
שימוש נכון והקפדה על הנקודות שהוזכור כאן יביא תועלת רבה למשרד עורכי הדין לאורך הזמן.