כאשר אנו מקימים אתר ו/או מתחילים לבצע קידום במנוע החיפוש גוגל עלינו להסתכל בצורה רוחבית על נקודות ההשקה שלנו עם הגולשים הפוטנציאלים ברחסי האינטרנט.
עלינו להתמקד במספר ערוצים-
1. מנוע החיפוש
2. רשתות חברתיות.
3. אתרי תוכן רלוונטיים.
קישורים מרשתות חברתיות משפיעים רבות על ציון האיכות שהאתר שלנו יקבל במנוע החיפוש,
דוגמא לכך ניתן לראות באתר טיסות לקרואטיה , האתר הושק בחודש 5/10 כחלק מהשקת האתר נבנתה לו מערכת תמיכה ברשתות חברתיות, פריסה ותגבור הנוכחות באינטרנט נעשו בשלושה ערוצים עיקריים-
1. פייסבוק.
2. יוטיוב.
3. טוויטר.
עבודה נכונה הביאה אותו ל5 המיקומים הראשונים בגוגל במילות המפתח המרכזיות הקשורות אליו.
בשלושת הערוצים האלו הוקמו פרופילים פעילים עם עדכונים שבועיים שוטפים, הפרופילים נבנו באופן שכזה המותאם לגוגל מבחינת כותרות ולינקים יוצאים לאתר.
חשוב להתמקד בפייסבוק מאחר ושם גוגל גם מודד בצורה מסויימת תנועה ופופלאריות,
דף מעריצים איכותי ושימושי אשר נבנה כמו שמפורט ישמש את 2 המטרות שלנו- גם קידום בגוגל וגם יצירת תנועה רבה יותר לאתר שלנו ישירות מפייסבוק.
אותם עקרונות נכונים גם לפרופילים העסקיים שלנו ביוטיוב ובטוויטר.
גוגל סורק באופן תדיר הן את התנועה לאתר שלנו מרשתות חברתיות (באמצעות תוכנת הסטטיסטיקה גוגל אנליטיקס) והן את ההפניות והקישורים אשר אנו מוסיפים לאתר שלנו מערוצים אלו.
הקפדה על עדכון תדיר והגדלת תנועה לאתר שלנו ממקורות שונים תאפשר לנו טיפוס מהיר מעלה בתוצאות החיפוש.
בנוסף על רשתות חברתיות מומלץ למצוא אתרי תוכן עם זיקה לאתר שלכם , כאשר מוצאים אתרים כאלו ניתן לבצע החלפת קישורים ואפילו שיתוף פעולה בתוך מתחמי הרשתות החברתיות.
במידה ויש שאלות/ הערות אשמח לענות.