חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סליחה אדוני, האם השירות שקיבלת לשביעות רצונך?

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/10/20102037 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לפעמים משפט אחד קטן משנה הכל.
 
כולנו מכירים את מקרי  ה "לקוח המטורטר". זה, כמובן, אף פעם לא קורה בכוונה. בדרך כלל מדובר בצירופי מקרים אומללים בהם מועבר הלקוח כתפוח אדמה לוהט מנציג אחד למישנהו, מבלי שאף אחד בשרשרת נותן לו פתרון אמיתי לצרכיו.
 
ואז מגיע הלקוח אל אותו נציג/נציג בכיר/מנהל שדווקא כן מצליח לתת פתרון ומענה לצרכי הלקוח. פתרון אמיתי.
 
ובסוגריים נוסיף:
אם אתם תוהים מדוע דווקא הוא הצליח, אז לעיתים משום שיש לו יותר סמכויות, לעיתים משום שיש בידיו יותר ידע, ולעיתים דווקא משום שאותו נציג הגדיל ראש וסגר את מעגל הטיפול.
 
זו בדיוק הסיטואציה בה ניתן להפוך את הלימון ללימונדה, בשאלה אחת קטנה:
 
אדוני, האם השירות שקיבלת לשביעות רצונך?
 
נכון, צריך היגיון בריא על מנת לשאול את השאלה בתזמון הנכון, בהקשר הנכון, כשהלקוח כבר מחויך ומרוצה.
 
ןמה משיגים באמצעות שאלה זו?
ראשית, החוויה והרושם הכללי שנשארו אצל הלקוח חיוביים יותר, ומכאן נגזר ערך רב  בשימור הלקוחות

ולא פחות חשוב:
זו שאלה שמפחיתה שיחות חוזרות המעסיקות את מערך השירות שלך!

אם הלקוח לא מרוצה, יאמר באותו המעמד מה חסר לו. ואם הוא מרוצה, כאשר יאמר זאת, יחלחל המשפט גם לתודעתו שלו.
 
ואם ההמלצה הזו נשמעת לכם מוכרת, זה מכיוון שהיא באה מעולם תסריטי השיחה במכירות:
גם לאחר שהלקוח כבר רכש, חשוב לבצע  חיזוק המכירה - למניעת הרהורי חרטה  אצל הלקוח בדרכו הביתה, שיכולים  אף להוביל לביטולי עסקאות.
 
ולניסיון (אמיתי בהחלט!) שנעשה באחת החברות בתקופה האחרונה,הוספת  שאלה זו  בתסריטי השיחה הפחיתה את הפניות החוזרות למוקדים באחוזים משמעותיים.
 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שימור לקוחות

מיכל דגן ברעם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל דגן ברעם

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21949 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20994 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי02/04/20957 צפיות
קיימים סוגים שונים של מוקד טלפוני. לכל אחד מהמוקדים מאפיינים שונים מבחינות רבות. דיון על 2 מהמגוון הרחב שלהנושאים והתחומים שמגדירים את המוקד, ומסייעים בהשגת המטרה שלשמה נוצר.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/12/121917 צפיות
נוהגים לומר "מי שלא עושה לא טועה" גם במוקדי שירות ובמוקדי שימור לקוחות משפט זה נכון, ואין חברה שחפה מטעויות ומכשלי שירות ושימור לקוחות. לקוח אשר חווה חווית שירות טובה פחות, לקוח אשר הטיפול בו אינו מושלם, או שפעילות השימור אינה איכותית מספיק -ניתן למצוא בכל חברה. ההבדל טמון בין חברות שמתעלמות מכשלים אילו, לבין חברות המהוות מערכת אשר מאמינה ביכולתה להשתפר ולבצע את העבודה טוב יותר. למערכת כזו מומלץ שתלמד מאותם מקרים ותיישם את המסקנות והתובנות לטובת הטיפול בלקוחות הבאים.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/07/121822 צפיות
עם השינויים שאנו עדים להם בהתנהגות הצרכנית של כולנו, בשירות הלקוחות ובהתמנהגות המשווקים, להלן רשימת 10 הטרנדים הבולטים בעולם השימור ונאמנות הלקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/10/111449 צפיות
שירות לקוחות ושימור לקוחות קשורים זה בזה. אם שירות הלקוחות אצלך בחברה מצויין, בוודאי שקל לך יותר לשמר לקוחות.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות19/04/112299 צפיות
החלטת להקים מוקד שימור אצלך בחברה? כדאי להתחיל בחשיבה מוקדמת על מערך השימור כולו..

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231975 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21953 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21949 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201245 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20994 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191539 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191711 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica