חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אודות הקורס

מאת: webkeyקידום אתרים08/09/20101001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם התקדמות הטכנולוגיה ואיתה כניסת מנועי החיפוש כאמצעי איתור המידעהנפוץ ביותר בעולם, עולה בצורה קריטית פנומינאלית חשיבות יכולתו של ארגוןמסחרי להציב את אתר האינטרנט שלו בקדמת תוצאות החיפוש במנועי החיפושהשונים. המצב בשוק היום כיום הוא שארגונים אשר לא יידעו לקדם את אתרהאינטרנט שלהם בתוך תוצאות מנועי החיפוש יישארו מאחור ברמה השיווק והחשיפה.

בוגריתלמידי הקורס של ווב-קי יוכשרו להקמה וניהול תוכניות שיווק וקידום אתריאינטרנט במנועי החיפוש הגדולים באופן יעיל ומקצועי. הבוגרים יחשפו לשיטותקידום אתרים מתקדמות ויכירו את הכלים המובילים כיום בתחום תוך ניצולהאפשרויות לחיסכון כלכלי ומינוף אתר האינטרנט כמקור הכנסות וידע לארגון,בנוסף ילמדו כיצד  לנהל קמפיין פרסומי בגוגל Adwords באופן יעיל מצליח.

משתתפי הקורס יוכלו להצטרף להשלמה ייחודית אשר תאפשר להם ליישם את הנלמדבקורס בצורה מעשית עם ליווי מקצועי צמוד של מדריך מרצה הקורס.

למי הקורס מיועד?

מנהלי מכירות, מנהלי שיווק, מנהלי אתרי אינטרנט (וובמאסטר), מנהליםטכנולוגיים בארגונים אשר מעוניינים לקדם את ידיעותיהם בתחום, בעלי אתריאינטרנט עצמאיים, גופים או פרטיים אשר מעוניינים להתמקצע בתחום ולהפוךלנותן שירות בתחום.

נושאי הלימוד בקורס

סקירה כללית על HTML, CSS & Java Script
HTML
מבוא לשפת HTML, מבנה דף HTML, התגיות: HTML, HEAD, TITLE, BODY, TABLE, TR, TD, TH, H1, B, A, IMG .
CSS: מה הם דפי עיצוב מדורגים? התגית Style, שימושים ויישומים, מאפייני Style.

Java Script
מבוא ל java script, היכן למקם את ה- Script, טיפול באירועים. חלק זה יובא כסקירה כללית בלבד.
קורס קידום אתרים - בסקירה כללית
קידוםאתרים אורגני וקידום אתרים ממומן, מנועי החיפוש השונים והיחסים ביניהם,שימוש במנועי החיפוש בארץ ובעולם, העכבישים של גוגל ויאהו, מבנה דף תוצאותהחיפוש, האינדקס של גוגל וזכרון המטמון, זמינות, וותק, שמות מתחם, קידוםבעולם וקידום אתרים בארץ, רשתות חברתיות, בלוגים, פורומים, אינדקסים ,אתרימאמרים.
מחקר מילות מפתח
מציאת הביטויים היעילים ביותר בעבור האתר,ניתוח שווקים (נפחי חיפוש, מגמות, זנב ארוך) והמשמעויות של מיקוד האתרבמילות המפתח תוך שימוש בכלים מקצועיים שונים.
כתיבת תוכן
כתיבתוניהול תכנים, הכפלה, מיקוד, רלוונטיות, איכות, מקוריות, צפיפות, מבנה,נפח, כתיבת תוכן איכותי לגולשים והצורך ב "שפה"  תואמת למנועי החיפוש,איתור מקורות תוכן והפצה.
קישורים
תיעול, משקל ועומק קישורים, מפותאתר HTML ו- XML , קישורים יוצאים ונכנסים, חסמי קישורים, קישורי רוחב(פוטר), שיטות ודרכים להקמה וניהול פרופיל קישורים איכותי, מדדי גוגל/
אופטימיזציה
הגדרתדרישות SEO לאתר חדש, שינויים של שם המתחם ו/או טכנולוגיה ו/או מבנה האתר,תצורת כתובות ה- URL , כתובות ידידותיות, האלמנטים המרכיבים את הדףוחשיבותם בקידום האתר, חסימת מנועי החיפוש והסרת מידע מהם, קידום אתריםדינאמיים לעומת אתרים סטטיים, אתרי פלאש, מנגנונים ושיטות מתקדמות לקידוםפורטלים ואתרי אינדקס.
הקמה, שדרוג ואחסון אתר
פלטפורמות להקמת אתריםובלוגים, מערכות ניהול תוכן, שפות פיתוח, ליווי לקוחות בהקמת אתר, בחירתשם מתחם, הפניות 301 ו- 302, מעבר בין שמות מתחם תוך שימור מצב קיים, אחסון אתר בארץ ובעולם, כתובות IP וקלאסים, קידוד
Google Webmaster tools
הוספתאתר, מפת אתר, דיווחים לגוגל ומגוגל, כלים למעקב, הסרת דפים וחלקים מהאתר,קובץ Robots.txt , מעקב קישורים ותוכן, שליטה על תכיפות ביקור העכביש באתרועוד.
Web Analytics
ניתוח תנועת גולשים באתר, גולשים ייחודיים,גולשים חוזרים, מקורות מפנים, מעקב המרות ויעדים, Funnel Report, A/B Split, Time Split, Google Website Optimizer, Google Analytics ועוד
קידום אתרים אפור
ניצולשרתי Proxy , אופטימיזציית יתר, הימנעות ממחדלים העלולים לפגוע באתר, אתרימראה, ניתוב כתובות, רישום כפול, הכפלת תכנים, החלפת קישורים מוגזמת,קניית קישורים, זיבול והסתרת מלל, התחפשות אתרים, חוות קישורים ודיווח ספאם
הקמת אתר לעסק וניהול האתר
כלים בשולחנו של מקדם האתרים, מקורות, זיהוי לקוחות פוטנציאלים ופנייה אליהם, שרות, דיווח, תמחור, הצעות מחיר, אמינות ואמנות השירות.
רשתות חברתיות
סקירהעל רשתות חברתיות והפוטנציאל לקידום אתר האינטרנט שלכם. עידן ה – Web 2.0והרשתות החברתיות בארץ ובעולם, מקורות תנועה מהרשתות החברתיות לאתריאינטרנט, סוגי רשתות חברתיות, עקיפת "ארגז החול", כלים וטיפים.
קידום ממומן
סקירהכללית , המבנה של Adwords: חשבונות, מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות,מילות מפתח, פתיחת חשבון למתחילים וחשבון רגיל, הגדרת מסע פרסום, הגדרתקבוצת מודעות, ניהול מודעות ומילות מפתח, מעקב ביצועים ואופטימיזציה של מסעפרסום, רשת תוכן כן/לא, מיקוד מיקום גיאוגרפי, מיקוד תזמון, תקציב יומי,יחס המרה, Adwords Editor, Google Analytics

לפרטים נוספים, פגישת הכרות וייעוץ לימודי – התקשרו עכשיו כעת!


מכללת Web-Key

03-6071133

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.web-key.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webkey

מאת: webkeyקידום אתרים09/08/10912 צפיות
מנהלי האתרים ומקדמיהם מתחבטים רבות בנושא של קידום אתרים במנועי חיפוש בכלל ובגוגל בפרט.

מאת: webkeyקידום אתרים09/08/10849 צפיות
מפתח לרשת מסבירה שכתיבה שיווקית היא מקצוע לכל דבר ועניין. קשה לנו לראות זאת כיום, כמי שחי בעולם המערבי, אך עד לא מזמן הייתה הכתיבה נחלתו של מיעוט שבמיעוט.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213858 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211846 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183693 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/173026 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172754 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172619 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172652 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica