קידום אתרים אורגני מה זה אומר בכלל?
קידום אתרים – אורגני הוא מושג שמתייחס לתוצאות החיפוש הלא ממומנות במנועי החיפוש. במאמר זה נתמקד במנוע החיפוש של גוגל כיוון שמרבית החיפושים בארץ ובעולם נעשים בעזרתו. כאשר גולש מחפש מידע כול שעליו לעשות הוא להקליד רצף מילים בתיבת החיפוש ולחקות לתשובה מהירה של מנוע החיפוש. מנועי החיפוש מציע לבעלי אתרי אינטרנט אפשרות להופיע בראש התוצאות המתקבלות על ידי תשלום. התשלום מחושב על פי PPC. תוצאות נוספות שאנו רואים הם התוצאות האורגניות – הן מציגות אתרי אינטרנט שנחשבים לוותיקים או איכותיים בראש הרשימה. מבחינה סטטיסטית גולשים נוהגים ללחוץ יותר על אתרים המוצגים בתוצאות האורגניות מאשר על אתרים המוצגים בתוצאות הממומנות. להופעה של אתר אינטרנט כזה או אחר יש משמעות נוספת מלבד הופעתו בראש התוצאות. ניתן לראות שאתר שמוצג לאורך זמן בדף הראשון ימתג את עצמו בעיני הגולשים כאתר בר סמכה לאותו תחום ובעצם יהפוך למותג אינטרנט מנצח. נכון- להופיע בראש התוצאות של גוגל לא מבטיח תמיד כניסה והמרה של גולש ללקוח. מה שכן מובטח זה שמי שהקליד את מילת המפתח ימצא אותך ומה שכן בטוח שאתר אינטרנט שנמצא בדף השני ומטה לא יזכה לאותה חשיפה אם בכלל.
קידום אתרים אורגני – שלבי פעולה
קידום אתרים אורגני הינו תחום מעניין שמתעדכן באופן שותף עם התפתחות טכנולוגיות חדשות. חברות המספקות שירותי קידום אתרים בונות אסטרטגיית עבודה על פיה הן מקדמות את האתר לראש התוצאות. אסטרטגיית עבודה היא מפתח להצלחה: תכנון, הגדרת יעדים ועמידה בתקציב הפרסום של כול לקוח. קידום אתרים מקצועי בא לבחון האם קיים ביקוש למוצרים אותם אתה מתכוון לשווק ומי הם אותם מתחרים שיש לך ברשת?