מנוע החיפוש של גוגל
מנוע החיפוש של ענקית המידע גוגל הוא ללא ספק אחת התפניות המעניינות שהתרחשו במהפכת המידע. גוגל הביאו לנו את החיפוש ממוקד המטרה ויצרו מצב חדש. אם בעבר הלא רחוק אי שם בשלהי המאה ה-21 היה נהוג לפרסם בצורה כמותית ולירות לכול הכיוונים. כיום תמונת המצב שונה. מנוע החיפוש של גוגל הביא את בשורת הפרסום הממוקד. רשת האינטרנט מהווה ככלי מרכזי לצריכה ושיתוף של מידע ואינפורמציה. אינטראקציה היא מילת הקסם החדשה. הלקוחות הם נבונים. קידום אתרים או קידום אורגני כפי שהוא מוכר יותר מאפשר ליותר גולשים איכותיים למצוא את השירותים או יותר נכון את המידע המדוייק שהם מחפשים.
אלגוריתם- המוח של גוגל
גוגל הינו מנוע חיפוש חכם כזה שמתוכנת לתת את התשובה האיכותית, המקורית והרלוונטית ביותר לכול שאילתת חיפוש ברשת. איך גוגל עושה זאת? בעזרת אלגוריתם מורכב המכיל מעל 300 פרמטרים שונים אותם הוא מעדכן מידי כמה חודשים. המטרה המרכזית היא שמירה על איכות התוצאות. חברות קידום אתרים אורגני מנצלות את ההבנה במנגנון זה על מנת לשפר את תוצאות החיפוש בעבור כול אתר אינטרנט. חברות המתמחות בקידום אתרים אורגני. בוחנות לןעומק פרמטרים רבים בזמן ביצוע אופטימיזציה. מחקר עומק והבנה אמיתית של הצרכים העסקיים מאפשרים לחברות קידום אתרים לקלוע למטרה. חשוב מאוד לבחור את קהל המטרה מדוייק ברשת. התמקדות בקהל או בתחום כללי מידי נראים מפתים אולם מדובר בטעות. כיוון שפיזור מחליש את כוחו של מותג. גוגל אוהב מיקוד ודיוק ולכן עלינו לפעול בצורה זאת.