ועדת המדרוג לאינטרנט יוצאת לדרך!
הממונה על ההגבלים העיסקיים אישר את הקמת הוועדה.
הממונה על ההגבלים העיסקיים, רונית קן, חתמה על האישור להקמת ועדת המדרוג לאינטרנט. בזאת הגיע לסיומו תהליך ההקמה. איגוד חברות הפרסום יזם את מהלך הקמת הועדה לפני כ- 3 שנים. האיגוד כינס את כל אתרי האינטרנט וחברות האינטראקטיב במטרה להקים ועדת מדרוג ציבורית שתפעל במתכונת הדומה לועדת המדרוג לטלויזיה.
המהלך כלל הקמת ועדה, ניסוח הסכמים ועריכת מכרז לבחירת מפעיל למערכת המדידה.
לאחר השלמת כל הפעולות הנדרשות, המתינה הועדה לקבלת אישורים מהממונה על ההגבלים, אישור שנחתם סופית השבוע.
את מהלכי ההקמה והטיפול המשפטי, כמו גם את קבלת כל האישורים המשפטיים, ורישום הועדה כעמותה, ניהלה עו"ד מיכל רוזנבוים.
בימים הקרובים יכנסו מנכ"ל הוועדה שגיא סטוניס ואיגוד חברות הפרסום, את כל הגורמים המעורבים, לאישרור ההסכמים והתחלת תהליך המדידה.
הוועדה תספק לאתרי אינטרנט למשרדי האינטראקטיב ולמפרסמים כלים מתקדמים לתכנון קמפיינים פרסומיים והבנת הקהל הגולשים.
המערכות שיושקו יספקו נתונים כמותיים ודמוגרפים מעמיקים ברמת האתר הכוללת כמו גם פילוח של מדורי התוכן הפנימיים והשימושיות בכלים ומגוון התכנים השונים כגון צריכת וידאו, גלישת סלולרית ועוד
מנכ"ל הועדה שגיא סטוניס יוצא בקריאה לכלל הגופים הפועלים בתחום (אתרי אינטרנט, משרדי פרסום, משרדי אינטרטקטיב ומפרסמים) להצטרף לוועדה. לדבריו, ההתפתחות המואצת של האינטרנט כמדיום פרסומי מחייבת את כל הגורמים בשוק לקחת חלק בתהליך.
יש לך שאלות נוספות על פרסום באינטרנט או על תפקידיה של ועדת המדרוג בישראל? זה המקום לשאול ולקבל את כל התשובות...