ארבעה חודשים לאחר שהושק המסלול המשותף של "הבצפר" ו Google ישראל ללימודי Online Advertising
נפתחת הרשמה למחזור השני שיחל ב 16 ביולי
בעקבות הצלחת מסלול Online Advertising שהושק לפני ארבעה חודשים על ידי "הבצפר" ו- Google ישראל, ובשל הביקוש, נפתחה ההרשמה למחזור השני אשר ייפתח ב-16 ליולי ויארך 7 חודשים.
לימודי ה- Online advertising הינם פרי של שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם, אשר מטרתו להכשיר את איש הפרסום "החדש" ולהקנות ידע על כל הפלטפורמות והכלים הזמינים כיום לניהול, מדידה ובקרה של הפרסום Online.
המסלול כולל את בחינות ההסמכה היוקרתיות של Google ובסיומו תינתן לבוגרי הקורס תעודת הסמכה Online Advertising מטעם Google ו-"הבצפר".
המסלול ינוהל על ידי יאיר וייס, פרסומאי ומומחה לפרסום באינטרנט, והתכנים שבו יועברו על ידי האנשים המובילים בענף ומנהלי חברות מובילות בתחום הפרסום באינטרנט ובתחום הטכנולוגי, בין המרצים:
• ד"ר רוני הורוביץ - מנכ"ל חברת "רב-מסר" לדיוור אלקטרוני, מומחה ויועץ בכיר לשיווק באינטרנט .
• ד"ר גלי עינב - מומחית למדיה דיגיטאלית, לשעבר מנהלת מחקר אסטרטגי דיגיטאלי ב-NBC בניו-יורק.
• מיקי לרנר - מנחה סמינרים ומנכ"ל משותף בחברת WebSem לשיווק במנועי חיפוש.
• גיל יונס – מנהל תחום משרדי פרסום וחברות SEM ב-Google ישראל.
• ריקי דרורי – סמנכ"לית שיווק Google ישראל.
במסגרת הקורס יילמדו, בין היתר, נושאים הקשורים לתחום הפרסום, האסטרטגיה ומושגי יסוד בפרסום ובמקביל נושאים הקשורים לאינטגרציה בין מדיות Offline ו-Online, פרסום במנועי חיפוש (SEM), אופטימיזציה וקידום אורגני במנועי חיפוש (SEO), פרסום ברשתות תוכן, וידאו ושיווק ויראלי, מדידת אפקטיביות הפרסום ברשת, פרסום במדיה חברתית, מיתוג באינטרנט, פרסום ב-Email, אתיקה פרסומית ברשת ועוד.
ורד בטש, מנהלת "הבצפר": "עולם הפרסום Online הוא ללא ספק זירה משמעותית בעולם הפרסום. המהירות בה מתפתח ומשתנה הפרסום באינטרנט מחייבת אותנו כמוסד שחרט על דגלו להשביח את מקצועית של העובדים בתחום הפרסום, להישאר עם היד על הדופק, אני מאמינה כי כבר בתום הלימודים הם ישתלבו בתפקידי המפתח בתחום הפרסום Online ויובילו אותו בעתיד חשוב לציין שהשמות למשרות רלוונטיות מחכות לבוגרים המסיימים את הקורס בספטמבר כבר עכשיו".
על הבצפר
הבצפר הוקם על ידי משרדי הפרסום המובילים בישראל ופועל למען העלאת הרמה המקצועית של העובדים בתעשיית הפרסום. במהלך שנות קיומו, הפך הבצפר להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. ב"הבצפר" מתקיימים תשעה מסלולי לימוד שונים: פלנינג, קופירייטינג, ניהול לקוחות, יחסי ציבור, הפקה, גרפיקה, פרסום שיווק, מדיה פלנינג וגרפיקה לאינטרנט.
מעל ל-400 תלמידים לומדים בו מדי שנה לאחר שעומדים בתנאי קבלה ומיונים על ידי ועדות מקצועיות. במהלך הלימודים ישנה שימת דגש על העולם האמיתי ושיתוף פעולה בין המסלולים מדמה את ההזדמנות של עבודה על בריפים ולקוחות ממש כמו משרד פרסום.