שלטים.
שלטים נמצאים בכל מקום סביבנו. ברחוב המסחרי, וברחוב העסקי. שלטים ענקיים מוצבים לצידי הדרכים המהירות. לפעמים הם אינפורמטיביים, ולפעמים מטרתם היא לפרסם מוצר או שירות מסוים. לשלטים יש השפעה לא מועטה על התודעה שלנו. כך למשל אם ראינו כמה שלטים בצורת קרטון חלב בדרך לסופרמרקט, הדבר הראשון שנלך לקנות, זה את החלב. ולא סתם חלב, אלא את זה שמיוצר על ידי אותה החברה שפרסמה לצד הדרך. שלטים באים לקדם מוצר מסוים במיוחד כשהלקוח נימצא ליד מקום שבו המוצר זמין מאוד. כך למשל נראה שלטים של מקדונלדס עם חץ שיגלה לנו כמה מטר יש לנו עד שנראה את המקדונלדס הבא, ישנם שלטי חוצות ועוד.
חברות יכולות לנצל אירוע מסוים של המתחרה שלהם כדי לתלות באזור האירוע שלטים המציעים דווקא את השירותים של החברה שלהם. כך למשל, ביום אורקל שהתקיים בהרצלייה, בכל הדרכים המובילות עד למקום האירוע היה ריכוז גבוהה מאוד של שלטים של SAP. שלטים אלו באו למעשה להזכיר ללקוחות שהיו בדרכם לכנס אורקל, שאורקל היא לא החברה היחידה שקיימת בשוק.
לשלטים יש גם השפעה מזיקה, כך למשל אסור על פי חוק להציב שלטים המפרסמים בגדים תחתונים לנשים לצידי הדרכים כי זה גורם להסטה של תשומת ליבם של הגברים מהמתרחש על הכביש, ולמעשה לסכן אותם. לעומת זאת, שלטים בולטים במיוחד זה לפעמים עניין של הצלת חיים ממש. כך למשל שלטים המודיעים על חומרים מסוכנים, שלטים הנמצאים מסביב לשדה מוקשים, המוכרים לנו כל כך מהטיולים ברמת הגולן. שלטים המורים על יציאת חירום הם ללא ספק שלטים שחשוב שיראו אותם. הם צרכים גם להיות עשויים מחומרים שיזרחו בחושך, כי בשעת חירום לא יהיה חשמל בבניין.
לשלטים יש מטרות רבות ושונות. ישנם שלטים אינפורמטיביים. כך למשל השלט "ברוכים הבאים לנתיבי איילון" מעדכן אותנו למעשה שנכנסנו לכביש איילון. יש גם שלטים מסחריים שהם למעשה אינפורמטיביים. כך למעשה כל אותם שלטים המכריזים על מבצעים. יש חנויות בהן השלט הקבוע מכריז על מבצע זה או אחר, למשל "כל החנות בעשרים שקלים". לעומת זאת, יש שלטים שהמטרה שלהם היא דווקא לשדר יוקרה ואמינות ולא לפרט מה בדיוק היא מוכרת. יש שלטים מוארים, ויש שלטים שאינם מוארים. מגוון אפשרויות העיצוב והחומרים מהם עשויים השלטים הוא רחב ביותר, וכל ארגון או בעל עסק יכול למצוא את מה שהוא מחפש, ומה שיתאים לצרכים שלו בצורה הטובה ביותר.