חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דברים שחשוב לדעת על הסרת שיער בלייזר

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/20161679 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דברים שחשוב לדעת על הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

באיזו שיטה תבחרו

ישנן כמה שיטות הנהוגות כיום במכוני הסרת שיער, אשר מותאמות למטופל בהתאם לטיב השערות והעור, וכמובן לפי התמחותו הספציפית של המכון. לדוגמא, שיטת אלכסנדריט ננקטת בדרך כלל במטופלים שיש להם גוון עור בהיר, והיא כוללת קרינת אור באורכי גל ייחודיים שמכוונים לזקיקי שיער כהים. מדובר בשיטה נפוצה מאוד ומועדפת על ידי מכונים רבים, שכן היא מערבת נזקים מינימאליים (אם בכלל) לרקמות העור הסמוכות. עוד שיטה שכיחה וותיקה מאוד היא דיודת הלייזר, שמספקת תוצאות טובות מאוד לטווח הארוך.

תופעות לוואי וסיכונים

כפי שאמרנו, מדובר בהליכים בטוחים מאוד, אך מכיוון שהם מערבים קרינה חזקה יש בהם גם מספר סיכונים. הבולטים שבהם הינם זיהומים וחבורות שמופיעים עקב אבחון שגוי של רגישות או היעדר חיטוי נכון. מעבר לכך, ישנן מספר תופעות לוואי החולפות עם הזמן, כמו אדמומיות או כאבים באזור המטופל.

התפתחות שיטות הסרת שיער

שיטות הסרת שיער הנהוגות בימינו שונות מאוד מאלו ששימשו את האנושות עד למאה העשרים. אכן, עד לפני כמאה שנים קשה היה להעלות על הדעת שימוש בקרני לייזר, הבזקי אור, אפילציה חשמלית או תרופות להסרת שיער. יתר על כן, לא הייתה כל אפשרות להסרת שיערות הגוף לצמיתות, כפי שניתן להשיג כיום. על התפתחות שיטות להסרת שיער לאורך הדורות תוכלו לקרוא בשורות הבאות, כמו כן גם על רפואה אסתטית

השיטות הקדומות

הסרת שיער היא לא המצאה או מנהג של ימינו, שכן היא הייתה נפוצה בקשת רחבה של תרבויות. דוגמאות בולטות לכך ניתן למצוא בשבטים מאפריקה ומאמריקה שהסירו את שיערם לצורך טקסים, להצגת מעמד, יופי או תחום עיסוק. גם ביהדות מקובל הנוהג לגלח את שיערות ראשם של ילדים המגיעים לגיל שלוש. בעיתות קדומות הכלי המרכזי ששימש להסרת שיער היה התער, כלומר סכין חדה שגילחה את השיער, אך חסרונה נעוץ בכך שהשערות חוזרות לצמוח מהר ואף ביתר שאת. על כן, לצד התער רווח השימוש במשחות שרקחו מצמחים, וכן בשעווה חמה, בדבש או בנוזלים ממותקים אחרים. כאן כבר הושגו תוצאות טובות יותר לטווח הארוך, אף שמדובר היה בטיפולים כואבים למדי.

השינויים של ימינו

בשיטות שתוארו לעיל המשיכו אנשים להשתמש לאורך אלפי שנים, והן נהוגות גם כיום. ואולם, ההתפתחות הטכנולוגית של המאה העשרים היא שהובילה לשינוי המהותי בתחום, ולכך שטיפולי הסרת שיער לצמיתות נגישים לכל האוכלוסייה. טיפולים אלו מאופיינים במיעוט כאבים, סיכונים ותופעות לוואי, וכמובן בתוצאות ארוכות טווח.

 



תגיות המאמר: הסרת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161782 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161787 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161660 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161370 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161915 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163889 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריתחבורה ורכב - כללי19/05/141127 צפיות
במאמר זה נסביר כל מה שצריך לדעת על מצלמות לרכב

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161787 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161620 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152278 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151785 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

מאת: יונתן ויסוקרניתוחים פלסטיים08/06/151610 צפיות
טיפולים אסתטיים כוללים בין היתר מתיחת פנים בשיטות שונות, חלקם כוללים התערבות כירורגית וחלקם מבטיחים טיפול חסר התערבות לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica