כאשר מחליטים להקים עסק צריכים להתמודד עם נושאים רבים בבת אחת, ולא פעם מגיעים אל מצב שבו יושבים בתוך עסק שיש לו קונספט נהדר אבל לא ממש מצליחים להכניס את הלקוחות פנימה, ואם הם כבר נמצאים, הם לא ממש מתקדמים אל עבר תהליך של עסקה שמקדמת את רמת הרווחים של בית העסק.
מה בדיוק יכול להיות הדבר הזה שיכול להפוך בית עסק שנמצא במצב של הירדמות לעסק פעיל שבו כל הזמן נכנסים ויוצאים לקוחות שבעי רצון, ובעלי העסק מצידם רואים את הגרף של המכירות רק הולך ועולה לו כל הזמן? חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.
הכל עניין של עיצוב נכון
המיקום של דלפק הקבלה של העסק, הצבעים שעל הקירות, העיצוב של חלון הראווה, ההעמדה של הסחורה שאותה מעוניינים למכור, העמדה שבה הקופאיות מעניקות את השירות, המשרד שבו נמצא חדרו של המנהל, החלל של חדר הישיבות. כל אחד מאלה בעל פוטנציאל של הצלחה בכל הנוגע לעבודה שמתבצעת במקום ולהרגשה שמקבל כל עובד וכל לקוח שנכנס אל החלל העסקי הזה.
בעזרת עיצוב חללים מסחריים מנתחים בצורה קפדנית ופרטנית את המהות של העסק ויחד עם הבעלים מקדמים את הרעיון הזה של העיצוב אל עבר משהו שמכוון למכירה ולהרגשה שתואמת את המותג מכל הבחינות. התוצאות של ההשקעה הזו הן כאלה שמשפיעות על כל האווירה ובהמשך ישיר מאוד, על היכולת העסקית של המקום להביא כמה שיותר עסקאות עם בסיס הרבה יותר נוח לקידום המסרים השיווקיים אל כל אחד מן החושים של הלקוחות שנמצאים בחלל הזה.