חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפלה פרטית או הפלה בבית חולים

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/20161899 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההחלטה לבצע הפלה אינה פשוטה, המשותף לכל הנשים המבקשות לעבור הפלה הוא הרצון לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. הפלה פרטית היא הפלה אותה מבצעים בבתי חולים פרטיים וקליניקות פרטיות, ההליך מתבצע בדיסקרטיות ובתנאים רפואיים מתקדמים, התנאים הרפואיים הטובים ביותר. בבית חולים פרטי תקבלי שירות טוב יותר ופרטיות מלאה.

מה כדאי לדעת בדרך להפלה פרטית?

א. יש אפשרות לתורים מהירים, אפשר לקבל תור כמעט מיד.

ב. בתי החולים הפרטיים נמצאים תחת פיקוח של משרד הבריאות.

ג. ההליך מתנהל תוך דיסקרטיות מלאה עם ליווי צמוד מתחילת ההליך ועד סופו.

ד. אין כל חובה בהצגת הפנייה מרופא לביצוע ההליך.

הפלה במימון משרד הבריאות

מקרים בהם לאישה טרם מלאו 18, מקרים בהם ישנו חשש למום בעובר ומקרים בהם ההיריון מסכן את האישה מבחינה פיזית או נפשית ימומנו על ידי משרד הבריאות. גם הריון כתוצאה של יחסים אסורים מקנה זכות להפלה במימון משרד הבריאות. בשאר המקרים יהיה על האישה לממן בעצמה את ההפלה בכפוף לקבלת אישור של הוועדה להפסקת הריון (גם בעבור הועדה יש לשלם).

איפה אפשר לבצע הפלות?

בתי החולים הציבוריים מבצעים הפלות וכך גם בתי חולים פרטיים וקליניקות פרטיות. שימי לב, פרט למקרים אותם ציינו למעלה בהם משרד הבריאות משלם על ההפלה, הפלות בבתי חולים ציבוריים כרוכות בתשלום. פערי המחירים בין הפלה פרטית לבין הפלה בבית חולים ציבורי משמעותיים אך ברוב המקרים גם הפערים באיכות הטיפול זהים.

יתרונות של הפלה פרטית

אין כל ספק כי הרפואה הפרטית בישראל מעניקה שירות טוב יותר, אם בחרת לבצע הפלה פרטית יש לך הזדמנות לבחור בעצמך את הרופא לביצוע ההליך תוך בחירת מומחה מוביל בתחום. כאשר מבצעים הפלה בבית חולים ציבורי לא ניתן לבחור את הרופא המטפל.

 



תגיות המאמר: הפלה פרטית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222735 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22951 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223177 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223204 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213242 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211251 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202744 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191750 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192268 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161789 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161670 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161920 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152758 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

מאת: נתן כוכביבריאות נשים29/11/141770 צפיות
אם אתם רוצים להסיר שיער מיותר מהגוף שלכם לתקופה ארוכה, נמאס לכם להתעסק עם שעווה וגילוח, שווה לכם לשקול הסרת שיער בלייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica