חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פצעים וכתמים בישבן

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/20152756 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פצעים וכתמים בישבן

נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

למה קוסמטיקאית רפואית?

אם גם את חשה בושה לפנות לעזרה מקצועית, בעקבות פצעים וכתמים בישבן, ניתן להבין אותך, בושה זהו רגש טבעי. אולם מומלץ להתגבר על הבושה ולקבוע תור אצל קוסמטיקאית רפואית. בניגוד לרופא, קוסמטיקאית רפואית בעלת הכשרה מקצועית, מתמחה במתן פתרונות לבעיות כאלו בדיוק, היות והעלמת פצעים וכתמים על ידי טכנולוגיה מתקדמת, זהו בסיס הידע שלה. בנוסף, קוסמטיקאית רפואית לבטח נתקלה בעבר בנשים כמוך, אשר פצעים וכתמים בישבן גרמו להם לתחושת בושה ולכן יכולה לטפל בנושא בצורה אדיבה, נעימה ובעיקר רגישה.

פצעים וכתמים בישבן – איך הכל מתחיל?

על פי רוב, לפצעים וכתמים בישבן ישנם טיפולים רבים, אולם לא כולם אפקטיביים, בטוחים או אף יעילים. לעומתם, קיים טיפול אחד אשר ידוע ביעילותו כבר כמה שנים וזהו טיפול IPL או בשמו השני – טיפול בעזרת אינפרא אדום. לפני שנסביר על הטיפול, קודם כל נסביר מדוע פצעים וכתמים בישבן מתחילים. פצעים בישבן נגרמים כתוצאה מסיבות שונות והעיקרית ביניהן, היא נקבוביות סתומות. הנקבוביות הסתומות הופכות לבית גידול לחיידקים מה שיוצר זיהום ולאחר מכן, פצע מוגלתי. כאשר פצעים אלו אינם מטופלים, עלולים להיווצר גם כתמים.

מדוע טיפול IPL הוא היעיל מכולם?

הסיבה שטיפול IPL יעיל לטיפול בפצעים וכתמים בישבן טמונה בעובדה, שזהו הטיפול היחיד שמתייחס לגורם הבעיה והוא, הנקבוביות הסתומות ומושבות החיידקים. לטיפול ישנם כמה שלבים שמתבצעים על ידי קרני אור וחום –

  • פתיחת הנקבוביות הסתומות.

  • הזרמת חמצן לאזור.

    השמדת חיידקים בעזרת החמצן.

    הפרדת השכבה החיצונית והפנימית של העור.

    השמדת השכבה החיצונית של העור (השכבה הנגועה).

    צמיחתה של שכבה פנימית נקייה וחלקה.

רגע לפני שמתחילים

לפני שאת מפתחת ציפיות ומשתוקקת בקוצר רוח לראות תוצאות החל מהטיפול הראשון, חשוב כי תדעי, שטיפולים בפצעים וכתמים בישבן אינם מתבצעים כבמטה קסם ולכן, תוצאות ממשיות אפשר לראות רק לאחר כמה טיפולים. את הטיפול מומלץ לבצע אצל קוסמטיקאית רפואית מוסמכת מכמה סיבות, ראשית כל, קוסמטיקאית בעלת ניסיון תוכל לעזור לך להתגבר על הבושה ולהתקדם אתך שלב שלב, לפי הקצב שאת מכתיבה. כמו כן, לקוסמטיקאית מוסמכת ישנו הידע הנדרש על מנת להתאים לך סדרת טיפולים ולוות אותך למשך כל התקופה באופן אישי.

אל תהססי. אם פצעים וכתמים בישבן פוגעים בביטחונך העצמי, טפלי בהם בהקדם האפשרי ותוכלי לשפר את איכות חייך באופן משמעותי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, הסרת שיער באינפרא אדום, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב,

"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית.

http://www.morclinic.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור קליניק

מאת: מור קליניקטיפול בעור20/04/102106 צפיות
נהוג לחשוב כי אין טיפול בצלקות אקנה, אולם אין זה נכון. ישנן פתרונות רבים לטיפול בצלקות אקנה. אם הינכם סובלים מצלקות עקב אקנה, כדאי שתדעו כי ניתן להשתמש בטיפול בצלקות אקנה באמצעות מכשיר אינפרא אדום. תופעת האקנה, או כפי שנוהגים לכנותה "פצעי בגרות", היא למעשה מחלה דלקתית המתבטאת בפצעונים מוגלתיים על העור. המחלה אומנם מופיעה בעיקר בגיל ההתבגרות אך יכולה גם להופיע מאוחר יותר.

מאת: מור קליניקטיפול בעור20/04/101431 צפיות
עור נקי, חלק ולבן הוא חלום של נערות, נערים, גברים ונשים רבות אך במציאות רובם סובלים מבעיות עור כאלו ואחרות ובניהן תוכלו למצוא את פצעי הבגרות, העור השומני והשחורים. אז בואו נעשה סדר בדברים : פצעי בגרות נקראים בשפה הרפואית אקנה, הם מופיעים בעיקר בגיל ההתבגרות בשל הפרשת יתר של הורמוני מין שגורמים לפעולת יתר בבלוטות החלב אך ניתן לראות כי אנשים רבים סובלים מאקנה גם שנים לאחר סיום תקופת גיל ההתבגרות.

מאת: מור קליניקקוסמטיקה24/02/101258 צפיות
בימנו עולם הקוסמטיקה רחב, עשיר ומגוון. הידע הנרחב שיש בתחום היופי והטיפוח, והמודלים של יופי הקיימים כיום, מביאים אותנו לא אחת אל מכוני יופי ואל קוסמטיקאית. אולם, חשוב לדעת מהם תפקידיה של הקוסמטיקאית ומיהי קוסמטיקאית טובה.

מאת: מור קליניקטיפול בעור27/01/101455 צפיות
עברת מתיחת פנים או הרמת עפעפיים? טיפול קוסמטי יכול לסייע לך בשיקום ובהחלמה לאחר הניתוח, להרגיע את העור, למנוע בצקות ובכלל להקל על המראה והתחושה.

מאת: מור קליניקטיפול בעור18/01/101381 צפיות
נשים רבות בוחרות לעבור ניתוחים קוסמטיים בפנים, על מנת לשפר את המראה, להילחם בנזקי הגיל ולהיראות צעירות ונאות יותר. טיפולים קוסמטיים בשלב הפרה ניתוחי, השלב שלפני הניתוח הקוסמטי, מהווים הכנה נכונה לניתוח ומטרתם לשפר את התוצאות ולא פחות חשוב, להקל על המטופלת במהלך השיקום.

מאת: מור קליניקטיפול בעור30/12/096246 צפיות
אנשים הסובלים מאקנה חמור, משתמשים ברואקוטן, תרופה הפועלת באמצעות הפחתת פעילות בלוטות החלב בעור, על מנת לשפר את מצבם. חשוב לדעת כי הרואקוטן הינה תרופה לכל דבר. היא מחייבת מרשם רופא ויש לה תופעות לוואי אפשרויות, אותן נסקור במאמר זה.

מאת: מור קליניקטיפול בעור28/12/092118 צפיות
סבוריאה היא מחלת עור דלקתית המאופיינת בהפרשה מוגברת של שומן, מבלוטות החלב וסובלים ממנה כ15% מהאוכלוסייה. אנשים הסובלים מסבוריאה יודעים שמדובר במחלה לא נעימה עם השלכות ארוכות טווח. כל מה שרציתם לדעת על סבוריאה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191750 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192268 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161789 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161670 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161920 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161899 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: נתן כוכביבריאות נשים29/11/141770 צפיות
אם אתם רוצים להסיר שיער מיותר מהגוף שלכם לתקופה ארוכה, נמאס לכם להתעסק עם שעווה וגילוח, שווה לכם לשקול הסרת שיער בלייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica