את המאמר הזה אתם קוראים באתר מאמרים שמפרסם מאמרים, נכון? אם הגעתם לפה, כנראה שמשהו עובד. במאמר הזה אני אסביר איך מקדמים את האתר שלכם באמצעות כתיבת מאמרים שנועדו לקידום אתר או מטרה.
באינטרנט יש הרבה אתרים מאמרים שמאפשרים הרשמה חינמית ופרסום מאמרים ללא תשלום ובקלות. אתרים אלו מאפשרים לכל אחד שרוצה לפרסם את דבריו או לשתף מהידע שלו בתחומים רבים הכוללים עסקים, אוכל, בריאות, ספורט, תרבות, נדל"ן ועוד... קהל הגולשים בדרך כלל הוא אנשים שמחפשים את התכנים האלו בגוגל ומוצאים את המאמר המתאים שעונה להם על השאלות או כאלו שנשלח להם קישור ישיר למאמר כדי לקרוא טור דעה או כדי ללמוד משהו חדש בתחום שמעניין אותם.
בנוסף לכל אלה, קהל גדול של הגולשים באתרים כאלו הם בוני ומקדמי אתרים שמשתמשים באתרים כאלו לקידום אתרי אינטרנט שלהם או של לקוחות שלהם. כתיבת מאמר והוספת קישור לאתר הלקוח מציגה למנועי החיפוש את הרלוונטיות של התוכן ושל האתר המקושר לתחום בו נמצא המאמר ובכך, עם השקעה מתמדת לאורך זמן אפשר לראות שקידום האתר משתפר באופן פלאי לעמודים הראשונים בגוגל ובמנועי החיפוש החשובים האחרים.
על האמרים המתפרסמים באתרים כאלו יש להיות באורך של 300-400 מילים על מנת שיהיו רלוונטים מאוד. שלא יהיו קצרים מדי כדי שיוכיחו שיש בהם תוכן ושלא יהיו ארוכים מדי, כי זה מתיש לקרוא (ולמען האמת גם לכתוב). בעל אתר שרוצה לקדם את האתר שלו באתר מאמרים יכתוב מאמר על התחום שלו, בקטגוריה בתחום שלו ויקשר לאתר שלו באמצעות שימוש במילות חיפוש. למשל אני, כותב את המאמר הזה שעוסק בקידום אתר, באתר מאמרים, ומקשר לאתר אחר שנקרא "קידום אתר" עם מילת המפתח המתאימה. כשגוגל יבוא לקרוא את הדף הזה, הוא יסרוק את הקישור ויבין שיש קשר בין התוכן, לבין האתר שאותו אני מקדם.