תחום קידום האתרים השתנה ללא היכר בשנים האחרונות. חלק מהאסטרטגיות שהשתמשו בהן בשנים עברו, אינן עובדות יותר, ובמקרה הגרוע, אף עלולות לגרום לנזק.
אז מה לעשות? הפסק להשתמש בטכניקות הישנות ועבור לחדשות. הנה רשימה של האסטרטגיות שכדאי לך להשאיר מאחור:
יותר קישורים = דירוג יותר גבוה
בעבר כמות הקישורים היוותה חלק מרכזי בקביעת דירוג האתר, אך כיום מה שקובע הוא הרלוונטיות של הקישורים באתר, לתוכן שאותו מחפש הגולש. לכן אתר בעל מספר קטן של קישורים רלוונטיים ומשמעותיים ידורג גבוה מאתר בעל המון קישורים ללא רלוונטיות לנושא האתר. התמקד באיכות הקישורים ולא בכמות.
מילות מפתח מופיעות בתדירות גבוהה
מה שהיה נכון בעבר כבר לא נכון היום. במקום להתרכז בצד הטכני של כתיבת המאמר, שנה את הגישה וכתוב לגולשים שלך, תנסה לגרום להם לחוות חווית גלישה מהנה ומרתקת. גוגל כבר יבינו מהו התחום שבו אתה עוסק, ויקטלגו אותך במקום הנכון.
קידום אתרים הוא בסה"כ קישורים, תוכן וטקסט
זה היה נכון לפני כמה שנים. היום דרך השימוש באלמנטים הללו השתנתה. קוראים לזה מדיה חברתית, וההשפעה שלה היא עצומה, גם באופן ישיר וגם עקיף. ככל שתהיה יותר פופולרי ברשת החברתית, יותר אנשים ירצו לשתף את התכנים שלך, דבר שיתבטא ביותר קישורים רלוונטים לאתר, ובאופן טבעי, ביותר אנשים שמבקרים באתר.
דירוג הוא הדבר הכי חשוב בעולם
זו היתה הגישה של מרבית החברות לקידום אתרים , אך כיום הרבה יותר חשוב שתתמקד ב"משפטי מפתח מרובי מילים" Long Tail SEO . הסיבה לכך נעוצה בשינוי התנהגות הגולשים שמחפשים מונחים יותר מדויקים. במידה שתבחר את משפטי המפתח הנכונים, סבירות גבוהה שהגולשים ימצאו את האתר שלך.
אתה צריך המון המון תוכן בכל עמוד בכדי להיות מדורג גבוה
זה לא נכון, ואפשר למצוא אתרים מובילים בעולם שלהם מספר מילים נמוך יחסית בכל עמוד. הרלוונטיות של התוכן הרבה יותר חשובה.
יותר דפים באתר משמע דירוג יותר גבוה
שוב לא נכון.כתיבת תוכן רב, רק בשביל המטרה של יצירת דפים רבים, עלולה אף לפגוע בדירוג האתר. איכות התוכן בדפים היא שתקבע.