כל פעילות עסקית המתבצעת אונליין מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח העסקי, עליכם להתייחס ברצינות לכל פרסום ולנהל את הפעילות שלכם אונליין בצורה חכמה. מקדם אתרים ממלא היום גם תפקיד של מנהל מוניטין רשתי, הוא בונה בעבור בית העסק תדמית אונליין ומכוון את דעת הקהל. הפרסומים שלכם, התדירות וגם הפעילות ברשתות החברתיות מרכיבים כולם את התדמית העסקית.
חשוב להבין כי כל מאמר מקצועי או פוסט המתפרסם בדף הפייסבוק העסקי מהווים הרבה יותר מהזדמנות לזכות בעוד קישור לקידום האתר, התכנים הללו עשויים לקבוע את חוות הדעת של הלקוח עליכם. כאשר התוכן מקצועי ועבודת הקידום מקצועית ומסודרת, המוניטין של העסק יבנה בצורה נכונה. פרסום תכנים לא מקצועיים או ניסיון למצוא קיצורי דרך עשויים לעורר חוות דעת שלילית.
פלטפורמות קידום אורגני לאתרים עסקיים
א. בניית אתר מקצועי תוך פרסום קבוע של תכנים.
ב. פעילות ברשתות חברתיות.
ג. פעילויות בפורומים מקצועיים במידה וישנם פורומים פעילים בתחום, אם אין פורום פעיל או מתאים וותרו על הפעילות בו.
ד. ניהול בלוגים מקצועיים, בכל תכנית קידום אתרים אורגני מופעלים מספר בלוגים מקצועיים.
ה. פרסום מאמרים מקצועיים המעניקים ערך מוסף לגולשים.
יש לזכור כי קידום אתרים אורגני הוא מקצוע לכל דבר, יש לבחור באיש מקצוע מנוסה המכיר היטב את הפעילות בשוק הישראלי. חפשו אחר בעלי ניסיון המכירים היטב את כל הטכניקות הקיימות ועוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות החדשות בתחום. קידום אתרים אורגני הוא ענף דינמי, חברת גוגל מפרסמת עדכונים, כלים חדשים מושקים אל השוק ופלטפורמות פעילות חדשות צצות אחת לתקופה.
האם כל בעל אתר זקוק לעבודת קידום?
התשובה לשאלה הזו אינה חד משמעית, קידום אתרים אורגני נחוץ לבעלי האתרים המבקשים לקדם את האתר שלהם במנועי החיפוש. אם אתם מבקשים להשפיע על המיקום בו יוצב האתר שלכם בתוצאות החיפוש עליכם להרכיב תכנית קידום המגדירה מילות חיפוש מסוימות ולעקוב אחר נתוני החיפושים של הגולשים בתחום. בעלי האתרים היחידים אשר יוכלו לוותר על תהליך הקידום או לבחור בפעולות קידום מאוד מצומצמות הם בעלי עסקים אשר אינם מעוניינים בקידום במנועי חיפוש אלא רק בפיתוח תדמית.