הם קיבלו פרויקט סיום. היו צריכים להקים עסק מתחילתו עד סופו, כולל כל התפקידים שבו כולל ניהולו ותפעולו בשטח. כמובן שהכל היה עניין של "על הנייר", אבל הכוונה היתה שילמדו איך עושים את הדברים מא'. הרי זו הסיבה שלשמה הגיעו לכאן. ללמוד בדיוק את זה. זה היה פרויקט קבוצתי. הם יכלו להתאגד ולהטיל תפקידים זה על זה ולהחליט מי אחראי על מה ואיך עושים כל דבר.
אחרי ישיבת צוות ארוכה הבינו שעליהם לחלק תפקידים, אבל לא ידעו מה הם מקימים, לכן יצאו לבחון אופציות. כשחזרו עם רעיונות ובחנו את כולן, התקבעו על הרעיון של הקמת קייטרינג חלבי. משהו ברעיון הכללי, או בדרך ההצגה של הרעיון על ידי חבר הקבוצה שהציג את הרעיון, קסם לכולם.
הם החליטו על חלוקת תפקידים. בחרו מנהל עסק. תפקידו לנהל קייטרינג חלבי. לנהל את העסק ולנהל את כל השאר. עכשיו החלו לחלק את השאר. קודם בחרו מי יכול לשווק עסק של קייטרינג חלבי. למי יש את הכריזמה והמרץ למכור את העסק ולשווק את יכולותיו. לצד המשווק מינו מפרסם שתפקידו היה פרסום קייטרינג חלבי. מעין משרד פרסום פנימי, או האחראי על הקשרים עם משרדי פרסום חיצוניים. תפקידו היה להחדיר למודעות הציבור את קיומו של אותו קייטרינג חלבי וללמדו עד כמה הוא טוב וכדאי להשתמש בשירותיו. משם פנו למנות את האחראים בפועל על המטבח, על העובדים, על הארגון של האירועים והציוד, עד אשר ניתן היה באופן מעשי פשוט לקחת את כל הנתונים ולהקים קייטרינג חלבי על פי כל אותם נתונים ולהתחיל לעבוד באופן שוטף. הם בדקו את כל הקצוות, סגרו כל פינה אפשרית, ווידאו שאכן יש להם את כל הנתונים המדויקים כדי לפתוח את העסק.
את הבחינה התיאורטית הם עברו בהצלחה. גם הציון שלהם היה מושלם. עכשיו כל שנותר להם היה לבדוק אם אכן זה יעמוד במבחן המציאות, אבל לשם כך היה עליהם להקים קייטרינג חלבי אמתי, ולהתחיל להריץ אותו ולעבוד בו, ואת זה הם לא היו בטוחים שהם רוצים לעשות. הרי בסופו של דבר לא קייטרינג חלבי היה משאת נפשם. הם ישמחו להקים כזה, אבל עבור אחרים. הם בצד היועץ...
קייטרינג חלבי ספיר