כשהיתה תיכוניסטית, לא רצתה למלצר כמו חברותיה. לא אהבה את היחס שקיבלה מהלקוחות ולא את זה שקיבלה מהמעסיקים. תמיד הרגישה נתונה לחסדי אלה ולחסדיהם של אלה. לא היה מצב שהרגישה בו בטוחה. לכן החליטה שאם לתת ללקוח להיות צודק תמיד, לפחות שיהיה זה הלקוח שלה, והחליטה לפתוח לעצמה "עסק". מכיוון והעסק היה פעיל רק בחופשות ולא היה לו מקום של קבע, כי היא לא ממש התכוונה להיכנס להשקעות אלא רק ליצור רווחים, לפחות זה היה התכנון, החליטה להכין סנדוויצ'ים, להעמיס בסלסילה יפה ולטייל בין המשרדים למכור אותן. רווח מעולה.
כך העבירה מספר חופשות קיץ והצליחה לחסוך לא מעט. ולכן, כשבגרה וחשבה בכיוון עסקי, היה לה ברור שהיא נשארה בתחום המזון וההאכלה. היא בחרה להקים קייטרינג חלבי שיעשה פחות או יותר את מה שכבר ידעה לעשות, רק באופן קצת יותר מסודר. הפעם יש לה קייטרינג חלבי מסודר, עם היצע הרבה יותר גדול מאשר רק מבחר של כריכים, ולכן כלל המשרדים באזור בו התמקמה יכולים להזמין גם את הכריכים המעולים שלה, אבל גם ארוחות מלאות המגיעות ישר למשרדיהם, ארוזות מוכנות לאכילה, באריזות ידידותיות לסביבה.
היה זה קייטרינג חלבי שסיפק לא רק שירותי הסעדה דרך שליחויות, אלא גם בהזמנות מראש ובעיקר הרבה הזמנות לאירועי חברה בתוך החברות עצמן: אירועים כגון הרמות כוסית, הכרזות, טקסים וכו'. באירועים מסוג זה קייטרינג חלבי היה תמיד מועדף על החברות מכיוון ותמיד העדיפו להמתיק את האווירה, ואין כמו קייטרינג חלבי לטובת העניין.
בכל התכנסות אליה הוזמן קייטרינג חלבי שלה כספק האירוח שבו היתה דרישה בעיקר לקינוחים, היתה מספקת כחלק מהתפריט גם עמדת קפה משובחת וגדולה. היא רצתה שלא ייווצר פקק בעמדת השתייה ולכן עמדה על כך שעמדת הקפה, למרות יוקרה ויוקרתה, תהיה עמדה מהירה וגדולה ותמיד תפעל על ידי צוות מלא ומיומן. אחת הסיבות לביקוש הגדול שלה ולפרסום קייטרינג חלבי אותו ניהלה היה היעילות בו הכל עבד בכל אירוע שלה. הקפה אכן היה משובח, והקינוחים לעילא, אך השילוב של האיכות ואיכות השירות היו יוצאי דופן, והיא הקדישה את זמנה כמנהלת קייטרינג חלבי לשיפור יחסיה עם עובדיה וללימוד יחסי אנוש והעברת הנושא לכל אחד ואחת מעובדיה. היא לא רצתה אף עובד מתוסכל כפי שהיתה היא בגילם. היא זכרה את הכאב. קייטרינג חלבי ספיר