חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק באינטרנט - זה עובד!

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט30/11/2009893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קמפיין שיווק באינטרנט – זה עובד!


"פרסום הוא אמצעי ליצירת קשר עם קהל יעד באמצעות תקשורת המונים. הפרסום כתהליך הוא פעולת תקשורת מתוכננת, המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים מצומצמים לקהלי מטרה רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים." (ויקיפדיה).

בעבר הלא רחוק מדיות הפרסום המסורתיות (עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות וכיוצ"ב), הן ששימשו אמצעי ליצירת קשר בין בעלי העסקים לקהל היעד הרלוונטי אליהם. השימוש במדיות אלה שמור עד היום בעיקר לתאגידי ענק בגלל התשלום הכרוך בכך. כיום, עולם הפרסום השתכלל וכל בעל עסק יכול ליצור קשר עם קהל היעד אליו הוא מכוון ולקדם מכירות בעלות מינימאלית, וכל זה בזכות פלטפורמות שונות של שיווק באינטרנט.
בשנים האחרונות המודל העסקי שבו אתרי אינטרנט רבים פתוחים לגלישה ללא תשלום ומבססים את התכנית העסקית שלהם על שיווק באינטרנט כמקור הכנסה עיקרי נהיה פופולארי והוכיח את עצמו. בנוסף לנתון זה העובדה ש - 74% מכלל האוכלוסייה בישראל מחוברת לרשת האינטרנט מחזקת את הטענה "שיווק באינטרנט בעל הפוטנציאל הגדול ביותר בהשוואה לשאר המדיות הקיימות".


חשוב לזכור שיש גם חסרונות והעיקרי שבניהם הוא שפעולות שיווק באינטרנט נמצאות תחת הכותרת "פרסום" ולכן האמינות נתפסת נמוכה יחסית, זה מתבטא בעיקר בכך שרק 20% מהאוכלוסייה מקליקים על מודעות שיווק באיטנרנט. נתון זה מרתיע בעלי עסקים רבים, אך לפני שזה מרתיע גם אותך עצור לרגע וחשוב כמה זה 20% מתוך 5,000,000? התשובה היא מיליון גולשים שיכולים להקליק על המודעה שלך ולרכוש את המוצרים שאתה משווק! אז מה שאתה באמת צריך לשאול את עצמך הוא מה אתה צריך לעשות כדי שגם לך יהיה קמפיין שיווק באיטנרנט?

כדי שבעל עסק יוכל להקים קמפיין שיווק באינטרנט הוא צריך אתר פרטי שיספק מידע אודותיו לגולשים ברחבי העולם ושטח שיווק באינטרנט אם זה במנוע חיפוש או אתר אינטרנט קיים, וזהו! תהליך בניית קמפיין שיווק באינטרנט הוא פשוט ומהיר ואם החברה בה בחרת תעבוד בחכמה עם התקציב שאתה מקצה אז התהליך יהפוך במהרה לריווחי. להלן פירוט התהליך:

  • בחירת חברת שיווק באינטרנט – בשוק קיימות עשרות חברות שמציעות שירותי שיווק באינטרנט. הליך הבחירה יכול להיות פשוט אם יודעים לשאול את השאלות הנכונות ולא להיכנע להבטחות ללא בסיס. למשל יש לשאול אם לחברה יש הסמכה מוכרת של שיווק באינטרנט (חברות אלו בד"כ יציגו את לוגו ההסמכה לתצוגה באתר), כדאי לבחון את לקוחות החברה ואף ליצור קשר עם כמה ולשמוע התרשמות אישית. אין להקל ראש בתהליך, מכיוון שכאן טמון ההבדל בין מסע שיווק באינטרנט המניב רווחיות או אחד שמוביל להפסדים.
  • הגדרת יעדים לקמפיין שיווק באינטרנט - אחד מהשלבים העיקריים בהקמה של מסע שיווק באינטרנט הוא הגדרת יעדים ותאום ציפיות בין מנהל הקמפיין לבעל העסק. הגדרת יעדים ריאלים לא תצור תקוות שווא במנהל הקמפיין ותבהיר לבעל העסק למה עליו לצפות, אסטרטגית שיווק באינטרנט תבנה בהסתמך על היעדים שהוגדרו מראש ותנחה את מנהל הקמפיין לאורך הזמן. כל זה עשוי להבטיח הצלחה בהשגת המטרות וכן במניעת עקבות וקיטועים בהוצאה אל הפועל. אז מה היעדים הפרסומיים שלך?
    • להגדיל את המכירות בחנות.
    • להביא לידים איכותיים.
    • להגדיל את התנועה לאתר וחשיפתו.
    • ביסוס העסק כמותג ברשת האינטרנט.
    • אחר: __________________.
  • קביעת תקציב שיווק באינטרנט – תקציב של מסע שיווק באינטרנט צריך להתבסס על היעדים והאסטרטגיה שנקבעה, לקיחת כל הפרמטרים בחשבון תאפשר למנהל הקמפיין להמליץ על תקציב ריאלי של שיווק באינטרנט שישיג יחסי המרה טובים בפרק זמן סביר. למשל:
    אחת הסיבות המרכזיות בגללן שיווק באינטרנט בפלטפורמה של Google Adwords יוצר חשיפה ממוקדת באופן כל כך מוצלח, היא היכולת של מנהל הקמפיין לעקוב באופן מדויק אחרי התוצאות של הקמפיין, להתאים אותו ברציפות ולשפרו בזמן אמת. היות והפרסום בגוגל הוא בשיטת תשלום לפי 'קליק', אז ככל שיהיו יותר 'קליקים' - כך יהיו למנהל הקמפיין יותר נתונים שיעזרו להשיג יחסי המרה טובים יותר. בהסתמך על נתון זה ועל הניסיון שצברנו, ברוב התחומים אפשר להתחיל בתקציב של 85 ₪ ביום ולהגדילו לאחר שהתוצאות ידברו בעד עצמן (חשוב להדגיש שאפשר להתחיל גם בתקציבים נמוכים יותר, בעיקר כאשר הקמפיין ממוקד כלפי אזור גיאוגרפי קטן, או כלפי קהל יעד מצומצם).
  • בחירת שיטת שיווק באינטרנט – קיימות שיטות רבות ולכל אחת יתרונות וחסרונות. אנו ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה שידע להציג בפנייך את היתרונות והחסרונות של כל שיטה ולבסוף להבין מה הדרישות של העסק שלך ולהתאים להן את השיטה שתניב את יחס ההמרה הטוב ביותר. להלן כמה שיטות נבחרות:
    • שיווק במנועי חיפוש
    • שיווק ברשתות שותפים
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק בדוא"ל
  • בניית קמפיין שיווק באינטרנט – הקמפיין יבנה בהתאם ליעדים שהוגדרו, התקציב ושיטת שיווק באינטרנט שנבחרה ויכלול בין היתר: מחקר ופילוח שווקים להגברת תנועת גולשים רלוונטית לאתר, איתור הזדמנויות פרסומיות להגברת יעילות וחיסכון בעלויות, מיקוד לזמנים מסוימים, מיקוד גיאוגרפי ופילוח דמוגרפי, חיבור לתוכנת סטטיסטיקה מתקדמת ושילוב קודי המרה באתר למדידה מדויקת של החזר על השקעה( (ROI).
  • אופטימיזצייה והתרחבות של קמפיין שיווק באיטנרנט – לאחר שהקמפיין פעיל פרק זמן מסוים ונאספו מספיק נתונים סטטיסטים ניתן לערוך אופטימיזציה למסע השיווק באינטרנט וכך למקד אותו, להגדיל את יחס ההמרה ולהפוך אותו לריווחי. כאשר הקמפיין ריווחי זה הזמן להתרחב ולפנות לקהל יעד נוסף שירכוש את המוצרים / שירותים שלך. (למאמר בנושא "אופטימיזציה")

לסיכום, לקמפיין שיווק באינטרנט יש יתרונות רבים כמו מדידות, דינאמיות וזמינות, חיסכון בעלויות ובינלאומיות. קמפיין שיווק באינטרנט יכול לשנות את עתיד העסק שלך. כל שעליך לעשות הוא לבחור את החברה המתאימה לך שתדע לנצל את התקציב הפרסומי בחכמה ולתרגם את השקעתך לרווחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadPPC מתמחה ב - פרסום אתרים וקידומם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadPPC

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט01/03/101434 צפיות
פרסום אתרים באינטרנט נעשה תוך כדי שימוש בקמפיינים במנועי חיפוש ובאתרים ממוקדים. פרסום אתרים מתבצע בעיקר דרך שני ערוצים מרכזיים – פרסום ממומן באמצעות מודעות גוגל אדוורדס, או קידום אתרים דרך גוגל.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט01/03/101059 צפיות
פרסום באינטרנט משמעו לרכוש שטחי פרסום או קידום האתר בתשלום. בעולם של פרסום באינטרנט ישנם כללים שונים מאשר בפרסום הרגיל. כאשר אנחנו עושים פרסום באינטרנט ניתנת לנו אפשרות למדוד את יעילותו של פרסום.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט03/02/101096 צפיות
לאחר השלב בו מבינים כי רק על ידי פרסום בגוגל ניתן באמת לקחת חלק בעולם המסחר המודרני, נשאלת השאלה כיצד עושים זאת. למרות שבעבר היה נהוג להתייחס אל פרסום בגוגל כאל עוד ערוץ שיווק שמתלווה אל פרסום ברדיו, בעיתון, או אפילו בטלוויזיה, כיום כבר ידוע שזה איננו המצב.שיווק באינטרנט,פרסום באינטרנט,פרסום בגוגל,קמפיין בגוגל

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט03/02/101093 צפיות
הרבה אנשים שואלים את עצמם מה זה בכלל פרסום בגוגל, ולמה אני צריך את זה. הדרך הטובה ביותר לענות על כך היא לדמיין מה עושים היום כשמחפשים מידע, והתשובה נגלת: מחפשים באינטרנט. פרסום בגוגל הוא למעשה הדרך היחידה שקיימת כיום על מנת להבטיח כי העסק שלנו יופיע במקום הכי פופולארי ברשת.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט03/02/101093 צפיות
אם בעבר הדרך היחידה של בעלי עסקים להגיע אל לקוחות פוטנציאליים הייתה פרסום ושיווק בעיתון או אפילו בטלוויזיה, כיום כולם עושים זאת דרך גוגל.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט09/12/09928 צפיות
העלת אתר, עכשיו יש להכין תוכנית שיווק באינטרנט. שיווק באינטרנט – הופעה ברשימת הקישורים הממונים לאותו ביטוי חיפוש. החיסרון היחסי של שיווק באינטרנט מסוג זה – תשלום קבוע לאורך זמן.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט09/12/09979 צפיות
כל שיווק באינטרנט, הינו תחרות במנועי חיפוש, שיווק באינטרנט חייב להיות מכוון לאותם עכבישים של מנועי החיפוש.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213832 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202339 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172894 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172824 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162416 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162945 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162860 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica