המשרד שלך גדל וגדל וזקוק למראה המתאים!
החלומות התגשמו, ועכשיו העסק שלך מתרחב מעסק קטן לבינוני! התפתחות העסק שלך פירושה שאתה צריך לטפל במגוון רחב של צרכי העובדים, שאתה אולי לא חושב: שירותים גדולים יותר, חדר אוכל נוח יותר, אזור קבלת הפנים גדול יותר, הטבות במשרד, וכן מגוון של ריהוט משרדי לפגישות פרונטליות. כפי שהעסק גדל, כך גם אפשרויות: שולחן או מעמד שולחן במשרד? מה לגבי תחנת עבודה קהילתית בסגנון בר, הנה הרשימה שלך כדי להקל על כאבי הגדילה.
משרד חדש, מראה חדש.
ככל שהעסק שלך מתבגר,כך אתה מעסיק עובדים כדי לענות על הביקוש הגדול יותר למוצרים ולשירותים שאתה נותן. בין אם לעבור למקום חדש או להתרחב על פני שטח נוסף, עסקים בינוניים לא צריכים עוד מאותו ריהוט למשרד, אבל רהיטים חדשים צריך וכן גם עיצוב שונה למשרד. אחרי שהחלטנו על איזה קו עיצובי אנו הולכים אפשר להתחיל להשתעשע עם רעיונות וצבעים!
תהיה אכפתי לעובדים שלך והם יהיו אכפתים למקום העבודה שלהם.
כאשר העסק שלך מתרחב, עולה העומס בעבודה המנהלתית וזה מחייב איזור חדש ומיועד למחלקה של משאבי אנוש ואדמיניסטרציה, כמו כן גם ארונות לתיוק מסמכים שהגישה אליהם היא נוחה ומיידית. על מנת לספק את האווירה של שיתוף פעולה וסמכות נכונים, אנו ממליצים כי אנשי ההנהלה ישקיעו בריהוט של העובדים על מנת לספק להם את הנוחות הנדרשת על מנת להגיע לתוצאות אופטימליות בעבודה.
עוד מקום שצריך חידוש כאשר עסק גדל הוא אזור הקבלה. המקום הזה חייב להכיל מרחב למספר מושבי המתנה גדול יותר ללקוחות ובשביל לתת רושם ראשוני אידיאלי.דלפק קבלה במשרד עכשווי צריך להתמודד עם מספר גדול יותר של פניות וזה אפשרי רק כאשר הוא יכול להכיל את כל המידע הדרוש. אנו ממליצים על דלפקי קבלה מודרניים המיוצרים בשילוב של מתכת וזכוכית לתדמית מלוטשת, ומקצועית.
החשיבות של בניית צוות המשרד.
עסק גדול יותר צריך לחשוב כל הזמן כיצד לשמר עובדי מפתח מוכשרים על ידי תיגמול עם הטבות במשרד. האופציות יכולות לכלול פינת עבודת צוות ליד החלון, עומד שולחנות אם הם מעדיפים אותו, וכן הלאה. יתר על כן, כל עובד צריך להיות נגיש לחברי צוות בעת צורך.