קריינות
בשל הטכנולוגיה המתקדמת, חברות גדולות וקטנות הבינו שכדי להבטיח את ההצלחה שלה ושתגדל כמה שיותר, עליהן "לנצל" את המשאבים הטכנולוגיים והחדשניים לטובתם. ישנן כאלה שיקימו אתרי אינטרנט או ישימו מודעה בעיתון, אך הדרך הטובה ביותר לקדם את החברה היא בעזרת הטלוויזיה, ג'ינגלים, המתנה בפלאפון ועוד. קריינות מוצלחת שתתבצע על ידי קריין מקצועי וכדאי שיהיה מנוסה, תוכל למנף את החברות השונות כמה שיותר גבוה. בין אם מדובר על פרסומת עבור צעירים או עבור מבוגרים, החברות צריכות לבחור את הקריין בקפדנות על מנת שהוא ידבר לקהל היעד שלהם. לא כל קריין יתאים עבור כל פרסומת. חשוב שהוא ישמע אמין ויגרום למאזינים לזכור את דבריו לטווח הארוך.
קריינות מקצועית זה שם המשחק
כמו שאתם משחקים במשחק מחשב או כל משחק אחר, אתם רוצים לנצח וכדי להשיג את המטרה הזאת, עליכם לדעת איך לעשות זאת ובאיזו דרך פעולה עליכם לנקוט כדי להצליח. לאחר שהבנתם והשתמשתם בכלים הדרושים, הצלחתם. כך גם לגבי השגת המטרה שנקראת "הצלחה" עבור החברה שלכם. הכלי שאותו אתם צריכים נקרא "קריין" שבזכותו אתם תקדמו את החברה שלכם כמה שיותר ותמכרו כמה שיותר מוצרים. אם מדובר על מוצר עבור הטיפוח הנשי, רצוי שהטון של הקריין יהיה רך, אולי נשי (תלוי בכם). עליכם לחשוב לעומק ולא באופן אקראי, כי לא רק שהמאזינים לא יסמכו על הקריין, הם יסיקו שאתם זלזלתם בפרסומת ואולי בהם.
ג'ינגלים
כדי לבצע ג'ינגל מוצלח אתם צריכים קריין מקצועי, אך לא רק אלא גם חברה מנוסה ואיכותית אשר תלחין ותכתוב לכם מילים שישרתו את החברה והמוצר עצמו. קריינות וג'ינגלים יכולים להבטיח לכם מקום טוב בפסגת ההצלחה, אך אתם צריכים להשתמש בהם בחוכמה. הלחן והמילים צריכים למשוך את קהל היעד ו"לדבר" עליהם. נניח וקהל היעד הוא הצעירים, המילים צריכות להגיע מהעולם שלהם, כמו למשל אם מדובר על קהל יעד של מבוגרים הרי שמילות סלנג לא יתאימו או קריין שקולו יהיה צעיר. אם מדובר על קמפיין שיווקי, הקריין צריך להישמע רשמי ורציני. כך שלפני שאתם מגיעים להחלטות, חשוב שתחשבו תחילה על קהל היעד ואיך אתם תגרמו לו להאמין לקריין ולזכור את הג'ינגל.