פרסום בפייסבוק
המונח פרסום בפייסבוק, נהייה כל כך נפוץ בשנים האחרונות שכמעט כל בעל עסק היום יודע מה זה הדבר הזה. יש עדיין אבל לא מעט אנשים שחושבים שזה משהו מורכב או יקר מאד. בעלי עסקים ושירותים יכולים אבל ללא עלות גרנדיוזית מידי לקדם ולפרסם את עצמם באינטרנט דרך הפייסבוק. יש לשיטה הזו מספר רב של יתרונות שעולים על היתרונות של שיטות פרסום אחרות. שיטת פרסום זו עולה בקנה מידה אחד מעל כל השיטות האחרות כשמדובר בפילוח - הפילוח של הפייסבוק הינו חזק יותר וטוב מיותר מכל שיטה אחרת.
מהו בעצם פרסום בפייסבוק?
פרסום בפייסבוק הוא שיווק באמצעות הרשת החברתית facebook. קמפיינים שיווקייים ברשת החברתית נעשים על ידי פרסום ממומן בקליקים (בעלות ייחודים עבור כל לחיצה של גולש) בפרסומות הממומנות שבצד הtimeline של הגולשים וגם על ידי פרסום בעמוד פייסבוק עסקי. כאשר גולש עושה לייק על פוסט ששמתם בתור סטטוס בטיים ליין שלכם הלייק שלו יכול להביא את המסר שלכם לעוד הרבה אנשים.
הפרסום הממומן של עסק על ידי תשלום לפי לחיצה בפרסומות של פייסבוק הינו זול בהרבה משיטות אחרות. לשמל עלות של לחיצה על פרסומת עבור המילה "יהלומים" אשר עולה הרבה מאד כסף עבור כל לחיצה למשל ברשת של google adwords תעלה אולי חמישית מהמחיר ברשת הפרסום הממומן של הפייסבוק.
כמו כן את עניין הפילוח. מי שמפרסם בפייסבוק יכול לבצע פילוח שוק איכותי ויעיל יותר. ניתן לבחור מי יראה את המודעה שלכם, מה תהייה גילו, ההשכלה שלו, אזור המגורים שלו, המין שלו/ה ועוד המון. התועלת באיכות הפילוח היא גבוהה שאין שני לה.
פרסום ממומן בפייסבוק - פילוח יעיל ואיכותי
עניין הפילוח הוא כל כך ייחודי לפייסבוק שזה נהייה המתחרה הגדול הבא של גוגל. פייסבוק אפילו מביאה לשולחן בקרוב מאד מנוע חיפוש משלה שעתידה במקרה הטוב להיות מתחרה גדול מאד של גוגל. אם ילך לפייסבוק עם מנוע החיפוש החדש שאמור לעלות בשבועות הקרובים לאוויר - מי יודע מה יהיה. אולי פייסבוק גם תנצח את גוגל בסוף כמפרסם מספר אחד בעולם.