חפש מאמרים:
שלום אורח
08.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברוקר

מאת: אבי ישראלשוק ההון17/02/2013972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכדי לעשות סדר בבורסה, ולא להציף אותה באלפי סוחרים, שהם לא תמיד מיומנים בתחום, בבורסה יכולים לסחור רק ברוקרים מוסמכים, כלומר, חברות בע"מ אשר מורשות מטעם הרשות לניירות ערך לסחור בבורסה, ועובדיהן. בארץ, הברוקרים הם הבנקים, בתי ההשקעות, חברות הביטוח ומספר חברות פרטיות. כל מי שרוצה לסחור בבורסה צריך, לפתוח חשבון מסחר באחת מאותן חברות, וכמובן, לשלם לאותו ברוקר עמלות עבור הפעולות שהוא מבצע למענו ועבורו.

פתיחת חשבון מסחר אצל ברוקרים

מי שרוצה לסחור באופן עצמאי, או בעזרתו ובתמיכתו של ברוקר מקצועי חייב לפתוח חשבון מסחר אצל אחת מאותן חברות ברוקרים בארץ (או בעולם). פתיחת חשבון מסוג זה כוללת גם הורדה למחשב של תוכנת מסחר, איתה אפשר לבצע את כל הפעולות הקשורות בקנייה ומכירה של ניירות ערך. אפשר כמובן לפתוח חשבון, ולתת לאנשי החברה, לאותו ברוקר מקצועי לנהל עבורכם את תיק ההשקעות. בכל מקרה כל חברות הברוקרים מנהלות תיקי לקוחות של מוסדות גדולים: קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, קרנות נאמנות ועוד.

הבנקים כברוקרים

אנשים רבים, במיוחד המבוגרים יותר, בוחרים לסחור דרך הבנקים המסחריים בהם מנוהל חשבון העובר ושב שלהם. אנשים אלה רגילים לעבוד עם הבנקים, ומתקשים לתת אמון בחברות מסחריות אחרות. החיסרון הגדול של מסחר בבנקים הוא העמלות הגבוהות באופן יחסי אותן משלמים לברוקרים אלה, וכן דמי ניהול, דמי שמירת ניירות ערך ועוד.

לבחור חברת ברוקרים

מי שרוצה לחפש חברת ברוקרים אחרת, חייב לקחת בחשבון מספר קריטריונים, בעזרתם הוא יוכל לעשות בחירה מושכלת לשם התקשרות עם חברה למסחר עצמאי בבורסה, או לניהול תיק השקעות.

×      חשוב שמאחוריו של ברוקר תעמוד מערכת מקצועית של כלכלנים ואנליסטים אשר מנתחים את השוק, ויכולים לספק תובנות משמעותיות שיעזרו בקבלת החלטות לגבי השקעות בשוק.

×      חשוב שחברת הברוקרים תוכל לתת שירות תמיכה טלפוני בשעות בהן הבורסה פועלת, בורסת ישראל או ארצות הברית, וכן שירות תמיכה של 24 שעות ביממה לסוחרי במט"ח.

×      על החברה לספק למשקיע תוכנת מסחר ידידותית וקלה להפעלה עם מהירות תגובה גדולה ומיידית.

 



תגיות המאמר: ברוקרים, ברוקר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי ישראל

מאת: אבי ישראלהשקעות05/06/131275 צפיות
בתי השקעות הם הדרך הטובה ביותר כיום לניהול השקעות אופן מיטבי. ישנם כל כך הרבה אפיקי השקעה בשוק, וכדי לבחור את האפיק המתאים ביותר בשבילך, בין אם אתה משקיע פרטי או חברה, יש להיעזר באנשי מקצוע המיומנים ביותר.

מאת: אבי ישראלהשקעות05/05/131248 צפיות
תחום ההשקעות הינו תחום כל כך רחב וסבוך, ונראה שהסיכוי לצלוח ניהול תיק השקעות בצורה נכונה ויעילה הוא כמעט בלתי אפשרי. אנו הגענו למסקנה שבעזרת כמה עצות מועילות ניתן להתקדם בצורה משמעותית ולהגיע למצב בו ניהול נכון יביא לרווחים ותשואות רחבות. במאמר זה נסקור נושא אחד המעסיק כלכלנים רבים, והוא ניהול תיק השקעות באג"ח לטווח ארוך.

מאת: אבי ישראלאימון עסקי08/04/131160 צפיות
כולם מחפשים לבצע שינוי בחייהם, יש לא מעט אנשים אשר חשים שחיקה נוכח השנים הרבות שהם עוסקים באותו תחום, הגיע הזמן לשנות דברים? מסתבר שכן.

מאת: אבי ישראלהשקעות03/04/131128 צפיות
IRA הוא כלי פיננסי חדש אשר הובא לישראל מארצות הברית ואירופה, לאחר ששם הוא אפשרי כבר עשרים שנה, ואנשים רבים מצטרפים אליו ורואים בו אפיק חיסכון משמעותי וכדאי ביותר.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/131281 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/136886 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלהשקעות17/02/131285 צפיות
אם בעבר הידע של ניהול מסחר בבורסה היה נחלתם של בודדים, ואם בעבר המסחר בבורסה עבר כולו דרך פקיד הבנק, הרי שהיום המצב שונה לחלוטין בזכות הטכנולוגיה המודרנית שמנגישה את הידע ואת הפרקטיקה של המסחר בדרך קלה לכל אחד. אין עוד קושי לנהל לבד את תיק ההשקעות ולעסוק באותו מסחר עצמאי בבורסה.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/215082 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193507 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193290 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1911494 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193066 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182891 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181802 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica