איך תשיג לקוחות שיקנו את מרכולתך
הפרסום מדלת לדלת כבר אינו שייך בעולם המודרני. מצד שני גם אסור לשלוח סתם מיילים לפרסום. תחזוקת חנות וירטואלית כוללת פרסומת בצורה שונה, אבל כזו המאפשרת ללקוחות מכל חלקי הארץ להיחשף לבית העסק שלך. אתה לא צריך להחזיק מלאי גדול אלא לפי דרישת השוק בפועל. את דרישת השוק אתה יכול לדעת גם ממי שרק התעניין במוצרים ולא רכש. עם ידע בשפה זרה ניתן לרכוש גם מספקים בחו"ל ולשנות את כל אופי המכירה של חנות וירטואלית לעסק שלך.
לקוח יקר כל יתרון של המוכר הוא גם יתרון שלך
חנות וירטואלית זמינה אליך בכל שעה ביממה, אתה יכול להיחשף למוכרים מצפון ועד דרום וגם מחו"ל, אתה יכול להשוות בין חנות וירטואלית אחת ואחרת ועוד מגוון אפשרויות שלא היו קיימות בצורת המסחר הישנה בה צריך לכתת רגליים בין חנות לחנות בלי לדעת אם יש לכך תוצאה מבטיחה. אתה חשוף להרבה יותר בתי עסק והתחרות על תשומת להב שלך גורמת להוזלת העסקה.
כל מוצר יכול להימכר על ידי חנות וירטואלית
אנו עדים כיום שכשם שניתן לקנות נעליים ניתן לקנות גם מלפפון וחלב על ידי חנות וירטואלית. מה אתה קונה תלוי רק בך ואין מוכר שילחץ אותך לקנות פריטים שאתה לא מעוניים לרכוש בקניה הנוכחית. כך נוצר מצב שבכלל תצטרכך לחזור לחנות פעם נוספת או יותר גרוע להתקע אם מוצר שלא מתאים לצרכים שלך וגם לתקציב שעשית לעצמך .