חנות וירטואלית
רוב הסיכויים שכבר שמעתם את המונח חנות וירטואלית לא אחת והתחלתם להתעניין בנושא. אמרו לכם שזה יכול להגדיל את כמות הלקוחות שלכם, להגדיל את מחזור המכירות, לסייע לכם להגיע לקהלים חדשים וכיו"ב. אם עד היום התביישתם לשאול במה הדברים אמורים, הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי להסביר לכם בדיוק מה זה חנות וירטואלית. ובכן, קודם כל מדובר באתר אינטרנט. באתר הזה שנמצא בבעלותכם ניתן לסייר בין מדפי החנות הווירטואליים ולהתרשם ממגוון המוצרים שאתם מציעים למכירה. אתם יכולים לצרף לצד המוצרים המצולמים הסברים בכתב ואפילו חוות דעת של רוכשים שהתנסו במוצרים או חוות דעת מקצועיות. הגולש יכול לרכוש את המוצר מתי שהוא רוצה ללא תלות במקום מגוריו.
ההבדל העיקרי הוא שאותה חנות וירטואלית אינה נסגרת לעולם. היא זמינה ללקוחות עשרים וארבע שעות ביממה במהלך כל ימות השבוע. כמו כן היא מבטלת את ההתחשבות בגבולות המרחק. אם עד היום לקוחות היו צריכים לנסוע עד אליכם, הרי שבעזרת חנות מקוונת הם יכולים לרכוש מוצרים ללא תלות במקום המגורים שלהם. כל שאותה חנות וירטואלית דורשת הוא חיבור לאינטרנט ותו לא (וכרטיס אשראי כמובן). דוגמאות לחנויות כאלו הן למשל חנות האפליקציות של אנדרואיד או אפל, חנות הספרים המקוונת של אמזון וכמובן שגם האתרים מהם ניתן להזמין מוצרים מרשתות המזון הם דוגמא מצוינת לחנויות וירטואליות.