חנות וירטואלית
בעלי עסקים רבים מפעילים היום חנות וירטואלית. כיום כמעט כל מי שמתעסק במכירת מוצרים מפעיל חנות כזו. מדובר בין היתר על רשתות שיווק קמעונאיות, בעלי קצביות, חנויות בגדים, בעלי עסקים למכירת מוצרים לטלפונים ניידים, רשתות מזון מהיר, מסעדות שונות, חנויות של מזון לבעלי חיים ועוד. נראה כי לא משנה אילו מוצרים אתה מוכר, הדרך החכמה ביותר להשיג קהל לקוחות נאמן ורחב ככל האפשר היא פתיחה של חנות וירטואלית. ובמה הדברים אמורים?
מדובר למעשה על אתר אינטרנט שבו ניתן להיחשף למגוון המוצרים או השירותים שאתה מספק. כאשר המגוון מוצע למכירה באינטרנט, אתה כבר לא תלוי במרחק או בזמן. זה אומר שגם אם החנות האמתית שלך ממוקמת בחיפה, אין שום בעיה מבחינתך לשרת לקוחות בתל אביב. כמו כן גם במידה ולקוח מסוים ירצה לרכוש מוצר מסוים באמצע הלילה ביום שבת כשהחנות האמתית שלך סגורה, הוא עדיין יכול לרכוש אותו בעזרת הרשת. כמו כן ישנם יתרונות נוספים להפעלה של חנות וירטואלית. אחד היתרונות המשמעותיים הוא שניתן להגיע אליך לגמרי במקרה. במידה ואדם כלשהו מחפש למשל כדור רגל איכותי, הוא מקיש מילת חיפוש מסוימת. בעזרת קידום חכם של החנות הווירטואלית שלך אתה יכול לעלות ברשימת תוצאות החיפוש וכך הוא יגיע אליך (במידה ואתה מוכר כדורי רגל כמובן) מבלי שהתכוון או שהכיר את העסק שלך ולרכוש דווקא אצלך את המוצר המבוקש.