חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמר חובה לכל אחד\ת אשר בעלי שאיפות לפעילות עסקית ראויה בפייסבוק!!

מאת: Ninja Monkeyשיווק באינטרנט20/12/20121202 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סודות ה EDGERANK מתגלים

*תרגום וסיכום של : http://bit.ly/SE1sW5


תגידו, אי פעם תהיתם איך יכול להיות שכל אחד מאיתנו מקושר בפייסבוק לפחות ל 300 חברים ולעשרות דפים עסקיים ובפועל אנחנו מקבלים בפיד תכנים מאותם מקורות בכל פעם?אז תדעו, יש "מישהו" מאחורה שקובע למה ניחשף, יש אלגוריתם בפייסבוק הנועד להציג לנו את פיסות התוכן הכי רלוונטיות לנו. עכשיו עולה השאלה הבאה, מה זאת אומרת הכי רלוונטי לנו?עד כה ידענו שאותו אלגוריתם עושה שיקלול של שלושה משתנים:1. פופלאריות - ככל שהפוסט צובר יותר תגובה ציון משתנה זה עולה.2. קרבה - ככל שהאוהד מבקר ויוצר קישוריות רבה יותר עם דף המותג ציון משתנה זה עולה.3. זמן - ככל שהזמן חולף ציון משתנה זה יורד.כבעל דף עסקי, נרצה לקבל ציון גבוה בכל שלושת המשתנים מה שיגביר את סיכוי הופעת הפוסט בניוזפיד של האוהדים.המחקר הנ"ל מעבה לנו את ההסתכלות על אותו אלגוריתם "חמקמק" ומעלה כמה נקודות נוספות:1. תגובות משפיעות מעט יותר על הישארות הפוסט בניוזפיד של האוהדים לעומת שאר הפעולות (Like\Share).2. משתנה נוסף התווסף לשיקלול ה EdgeRank , רמת הפידבק השלילי שמקבל הפוסט של המותג או דף המותג עצמו. ציון גבוה במשתנה זה כמובן פוגע בסיכוי החשיפה.3. כאשר ניקח בממוצע את 10 הפוסטים הראשונים המופיעים בכל ניוזפיד, כמובן רובנו לא גוללים עד אחרוני הפוסטים אליהם אנו נחשפים ולכן חשיבות ה10 הראשונים הינה רבה. מתוך אותם 10 החלוקה הינה כזו:א. 20% (2 פוסטים) הינם פוסטים ממומנים או סיפורים ממומנים.ב. 80% הינם פוסטים אשר עברו "עריכה" על ידי EdgeRank , אילו תכנים?- פוסטים מפרופילים אישיים (חברים).- פוסטים מדפים עסקיים שאותם אנו אוהדים.- עדכוני פעילות (Activity Updates)

הציצו בתמונה המצורפת, אנו רואים שיש העדפה גורפת באלגוריתם של פייסבוק (באותם 80% נותרים) לפרסום מהחברים מאשר פרסום מדפים עסקיים וזה גם הגיוני, כי יש הרבה יותר סיכוי שדפים עסקיים יצרו פידבק שלילי מאשר פוסטים של חברים (דבר הפוגע בניקוד הכללי בEdgeRank).נתון נוסף ולא פחות חשוב שהתמונה המצורפת מספקת לנו, משתנה הFriend Activity - תחת משתנה זה נכללות פעולות כגון Engagement לפוסט של דף עסקי, זאת אומרת אם בעבר כאשר חבר שלי הגיב לפוסט של דף עסקי באיזושהי צורה (תגובה\לייק\שיתוף), החשיפה לאותה פעולה הייתה הרבה הרבה יותר גדולה והיה סיכוי לא מועט שאחשף לאותה פעולה ומכאן גם למותג החדש בפיד שלי. המסקנה שאנו מסיקים מזאת, שיצירת תוכן מניע לפעולה מצד מנהלי דפים עסקיים הינו חשוב, אך בעולם הנוכחי של EdgeRank הוא לא העיקר.אותה הנעה לפעולה ורמת תגובתיות גבוהה תורמת לפוסט להישאר זמן רב יותר בפיד של האוהדים אך תרומתו ל Reach אצל החברים של האוהדים הינה מועטה.4. הירידה בReach שכל מנהלי העמודים חווים בחודשים האחרונים נובעת מ:א. הכנסת משתנה נוסף ל EdgeRank , פידבק שלילי.ב. ירידה בחשיפה הויראלית של פעולות כגון Like\Comment\Share.ג. פרסום ממומן לוקח 20% מהפיד.5. כמובן כמנהלי עמודים עלינו לחפש את הAdded Value ולא רק איך אנחנו משפרים מדדים בדף הפייסבוק אלא איך ממנפים את אותה פעילות לערך סופי עבור בעל העסק (טלפונים\לידים\רוכשים וכו'..).

ניר חולי\Nir Huli
מנכ"ל Ninjamonkey המתמחה במתן פתרונות שיווק ברשתות חברתיות
לפייסבוק שלנו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהבתם? פרגנו לנו בLIKE

או כנסו לאתר שלנו להמשך התרשמות - לחצו כאן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ninja Monkey

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות30/05/121195 צפיות
איך למקסם את הפעילות האורגנית בפייסבוק? להגיע ליותר זוגות עיניים ובכך לעלות את סיכוי ההגבה לתכנים שלכם. מאמר ששווה קריאה!

מאת: Ninja Monkeyפרסום מקוון15/01/128255 צפיות
QR CODE - שיווק שונה ויצירתי נמצא לכם\ן ממש מתחת לאף, לא תתכופפו להרים??

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות24/11/111170 צפיות
לאלו מכם אשר לא לגמרי מכירים את הפיצ'ר ולאלו מכם הרוצים לפתוח דף מיקום לעסק שלהם - הפוסט הזה בשבילכם!

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111321 צפיות
אז בעוונכם, לפני שהכרתם את הפלטפורמה שהינה פייסבוק, הקמתם כמה דפים עסקיים, אספתם כאן ושם אוהדים וכעת אתם מבינים שעל מנת לבצע קידום נאות ולהעניק לדפים חיות אתם עושים עבודה כפולה, איך מייעלים זאת?

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111142 צפיות
היי חברים,עד כה (למי שעקב וכדאי לכם) דיברתי בפוסטים הקודמים בעיקר על הדברים שכדאי לכם לעשות ברשת החברתית, הלא היא פייסבוק. כעת אני רוצה להציג את הדברים על דרך השלילה , אולי כך ההפנמה תהיה טובה יותר :)

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111083 צפיות
תתפלאו לדעת כמה "שיופים" קטנים בדף העסקי שלכם עושים הבדל גדול אצל הגולשים\לקוחות פוטנציאליים

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111102 צפיות
אם כבר אתם בעלי פרופיל עסקי ברשת החברתית החדשה, גוגל +, בואו תקראו איך ניתן למקסם את הפעילות שלכם

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213960 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184636 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172763 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162614 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163442 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153430 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153495 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica