חפש מאמרים:
שלום אורח
21.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 טיפים להגדלת הReach בעמודי הפייסבוק שאתם מנהלים

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות30/05/20121194 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אתחיל ואומר, היום בעולם של עומס המידע בפייסבוק כאשר התוכן שלכם מתחרה בעוד המון המון פיסות מידע אשר מופיעות לגולש, אחוז החשיפה לאוהדים נמוך, כמה נמוך? מחקרים אחרונים מדברים על ממוצעים של 16%.
*עם הפיצ'ר החדש אשר נפרס עכשיו בעמודים, תוכלו לראות בזמן אמת כמה אחוזי חשיפה כל פוסט שלכם צבר והאמינו לי, במידה ותעבדו רק במימד של פעילות אורגנית האחוז יהיה נמוך, הפתרון האמיתי, שילוב של פעילות אורגנית עם קמפיינים ממומנים.
משאמרתי זאת, בכל זאת, איך ניתן למקסם את הפעילות האורגנית שלנו?
קודם כל עלינו להבין את האלגוריתם העומד מאחורי המערכת, אותו אלגוריתם מבצע עבורנו סינון תכנים על מנת שנקבל בניוזפיד את המידע הרלוונטי והמעניין ביותר עבורנו. אותו אלגוריתם נקרא Edgerank והוא בנוי על שלוש רגליים: פופולאריות\קרבה\זמן. כל משתנה מקבל ערכים כמותיים ושיקלול סכום חלקיו מייצר לנו ציון, ציון גבוה יותר משמעותו תוכן "חזק" יותר ורלוונטי יותר עבורנו.
משתנה הפופולאריות מתייחס לעד כמה אותו תוכן שפורסם יותר מעורר ל Engagement, (לייקים\שיתופים\תגובות) תוכן פופולארי יקבל ציון גבוה. משתנה הקרבה מתייחס למספר הפעמים שאותו גולש היה מעורב בתכני עבר של העמוד כולל ביקורים בעמוד, יותר קרבה יוצרת ציון גבוה יותר. והמשתנה האחרון הינו זמן, כאשר התוכן שיצרתם "מזדקן" הוא הופך פחות רלוונטי ולכן הציון שלו פוחת.
הבנת עמוד השדרה של פייסבוק זה השלב הראשון לשיפור הניהול בפייסבוק.
עכשיו נעבור למה שהכותרת הבטיחה, 5 טיפים:


1. תכירו את קהל המטרה שלכם – נכון, זה נשמע בנאלי, אבל תתפלאו כמה מנהלי עמוד\בעלי עסקים לא מבצעים מחשבה מקדימה מי קהל המטרה הרלוונטי שהם רוצים להשיג, מה האהבות שלו? האם זה נשים או גברים? מה טווח הגילאים? ועוד..מעבר לכך, אחרי ההגדרה הראשונית לקהל מטרה רצוי, יש צורך להציץ בתובנות העמוד (Insights), האם אנחנו בדרך הנכונה להרכבת תמהיל קהל מטרה רצוי? ויותר מכך האם קהל המטרה שלנו אוהב את התוכן שאנו מייצרים עבורו?


2. עשו זאת קצר – פוסטים מתומצתים, קצרים, יניעו הרבה יותר לפעולה ונכונים הרבה יותר לפלטפורמה מאשר פוסט ארוך טקסטואלי וטרחני. אל תחששו להוסיף טקסט המניע לפעולה, "לחצו עכשיו!"\ "מה דעתכם?"\"האם צריך?" וכו'.. יעשו את העבודה.

3. התוכן הוא המלך- שמענו זאת פעמים רבות ואגיד זאת שוב, אין תחליף לתוכן איכותי (כזה שקהל האוהדים שלכם מתעניין בו), העולם הדיגיטלי הינו עולם ויזואלי,שימוש בתמונות ברורות ומושכות או וידיאו יעשו הרבה יותר את העבודה מאשר טקסט מיותם.


4. צרו מעורבות עם המעורבים – האוהדים אוהבים לדעת שיש מישהו אשר מקשיב מאחורי חזות הדף העסקי, כזה ש"טופח" להם על השכם אחרי שהם לחצו לייק או ולא פחות חשוב, מספק תשובה עניינית לתלונה כלשהי. לפעמים לא צריך יותר מאשר להשיב בחזרה על תגובת האוהד באמירת "תודה" ובכך נייצר המשך שיחה מה שיתרום לחשיפה של הדף ונייצר מוטיבציה אצל אותו גולש להשתתף בתכני העמוד גם בעתיד.


5. העלאת תכנים קבועה – ניהול הדף וטיפוחו צריכים להיעשות בעקביות ובכל זמן. העלאת פוסטים רלוונטיים בצורה יומית וניהול קהילה בצורה נכונה יובילו להישארות בתודעת האוהדים\צרכנים פוטנציאליים שלנו ובמידה ונקלע "למטרה" מבחינת התוכן, נניע גם את מעגל החשיפה השני (החברים של האוהדים) אל עבר מחוזותינו.

בהצלחה צוות Ninjamonkey

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהבתם? פרגנו לנו בLIKE

או כנסו לאתר שלנו להמשך התרשמות - לחצו כאן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ninja Monkey

מאת: Ninja Monkeyשיווק באינטרנט20/12/121202 צפיות
מדוע פוסטים מסוימים מקבלים תעדוף על פני אחרים? איך יכול להיות שבזמן האחרון אני חווה ירידה בכמויות הREACH? ועוד שאלות חשובות שמקבלות מענה..

מאת: Ninja Monkeyפרסום מקוון15/01/128254 צפיות
QR CODE - שיווק שונה ויצירתי נמצא לכם\ן ממש מתחת לאף, לא תתכופפו להרים??

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות24/11/111170 צפיות
לאלו מכם אשר לא לגמרי מכירים את הפיצ'ר ולאלו מכם הרוצים לפתוח דף מיקום לעסק שלהם - הפוסט הזה בשבילכם!

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111321 צפיות
אז בעוונכם, לפני שהכרתם את הפלטפורמה שהינה פייסבוק, הקמתם כמה דפים עסקיים, אספתם כאן ושם אוהדים וכעת אתם מבינים שעל מנת לבצע קידום נאות ולהעניק לדפים חיות אתם עושים עבודה כפולה, איך מייעלים זאת?

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111142 צפיות
היי חברים,עד כה (למי שעקב וכדאי לכם) דיברתי בפוסטים הקודמים בעיקר על הדברים שכדאי לכם לעשות ברשת החברתית, הלא היא פייסבוק. כעת אני רוצה להציג את הדברים על דרך השלילה , אולי כך ההפנמה תהיה טובה יותר :)

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111083 צפיות
תתפלאו לדעת כמה "שיופים" קטנים בדף העסקי שלכם עושים הבדל גדול אצל הגולשים\לקוחות פוטנציאליים

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111102 צפיות
אם כבר אתם בעלי פרופיל עסקי ברשת החברתית החדשה, גוגל +, בואו תקראו איך ניתן למקסם את הפעילות שלכם

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/163013 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152967 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152482 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148738 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148217 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147983 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148258 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica