פתחתם דף עסקי - כל הכבוד, מהלך נבון (כמובן אם יש לכם עסק כלשהו), לאחר שנתתם את הדעת לעיצוב,פונקציונאליות, חווית משתמש נותרו עוד כמה שיופים לבצע..ביניהם , האם אנחנו רוצים שגולשים יראו מי בעל הדף? מי יצר ומנהל אותו. התשובה לפי דעתי כמעט תמיד היא כן. (כמובן אם הלקוח ממש מתעקש לא להופיע כאדמין לדף אז כבודו רצונו). תזכרו בעולם של רשתות חברתיות אנשים אוהבים לתקשר עם אנשים, שגולש יכול לראות את בעל העסק, להבין שיש "אבא ואמא" גם הרצון שלו לתקשר איתכם ולרצות את מרכולתכם גדול יותר, חסל סדר "המחבואים" שהיה עד כה במדיה האינטרנטית, כיום חיפוש קל מניב ידע רב ועקבות וירטואליים ולכן לדעתי מעבר לאי תועלת השיווקית גם אין פונקציונאליות שימושית לאפקט "ההחבאה".
לאחר ששיכנעתי אתכם (מקווה שכך), תבינו שלאחר הגדרת אדמינים לדף המצב הDEFAULTIVY הוא אי הצגת האדמינים בדף, אתם צריכים להיכנס להגדרות הדף, לגשת ללשונית הFEATURES ולבחור את האופציה השנייה שהיא הצגת האדמינים. לאחר סימון זה, חזרו לדף וראו שהתווספה בצד שמאל למטה בדף קטגוריה OWNERS.
יש עוד אופציה שאני ממליץ לסמן בלשונית FEATURES והיא דפים שהדף העסקי לחץ עליהם לייק, לדעתי פרגון זו תכונה מבורכת, הגולשים יראו שאתם גם מעורבים בתעשייה שלכם, משתתפים ולא "זאב בודד" שמחכה רק למכור.
ניר חולי\Nir Huli
שיווק בניו מדיה, עם נגיעות של רשתות חברתיות בטעמי אפרסק מוגז עדין