חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיקוד בלקוח האידאלי- המפתח להצלחה עסקית

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק15/12/20121278 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגדרת פרופיל הלקוח המועדף חשובה לכל פעילות עסקית באשר היא, הגדרה כזו תאפשר לעסק להשקיע בלקוחות אשר להם פוטנציאל התרומה הגדול ביותר עבור העסק אותו הם מנהלים.

חוק פרטו בהקשר זה של ניתוח לקוחות יטען כי 20 אחוזים מלקוחות העסק מהווים 80 אחוזים מהשקעת העבודה בעסק. ולא תמיד זו השקעת העבודה הטובה ביותר עבורינו. אם גם לעסק שלך ההגדרה הזו מתאימה, הגיע הזמן לבצע ניתוח יסודי למאגר הלקוחות בעסק שלך. אז איך עושים את זה? בבחינת מאגר הלקוחות הקיים של העסק,

אתרו את חמשת הלקוחות "הטובים" ביותר שלכם:

  • הלקוחות שתורמים לעסק את נפח ההכנסות והרווח הגבוהים יותר.
  • הלקוחות שאתם צופים פוטנציאל צמיחה איתם לאורך זמן.
  • הלקוחות אשר תורמים להתפתחות העסק שלכם מבחינת פיתוח מוצרים ושירותים חדשים.
  • הלקוחות איתם נעים לכם לעשות עסקים.
  • אתרו את חמשת הלקוחות "הגרועים" ביותר שלכם:

  • אלו שתורמים לעסק את ההכנסות והרווח הנמוכים ביותר.
  • אלו ששואבים זמן רב ואנרגיה גדולה יחסית.
  • אלו שאינם מאתגרים את הצמיחה העסקית שלכם.
  • אלו שמוסר התשלומים שלהם גרוע.
  • אלו אשר אינכם בטוחים בהמשך העבודה איתם לאורך זמן.
  • מתוך ניתוח התשובות לשאלות אלו- גבשו את פרופיל הלקוח האידאלי עבורכם - אותו לקוח אשר יאתגר את העסק אותו אתם מנהלים להתפתח ולחדש, אותו לקוח לו יש פוטנציאל רכישה גבוה ולאורך זמן, אותו לקוח איתו נעים יהיה לכם לעשות עסקים, אותו לקוח שידע גם לשלם. לאחר שהגדרתם מתוך אלו את פרופיל הלקוח המועדף והאידאלי עבור העסק שלכם, בצעו ניתוח מהם הצרכים שלו וכיצד המוצר או השירות שלכם יכול לספק עבורו צרכים אלו. בצעו ניתוח היכן ניתן לשווק ללקוח את המוצר או השירות שלכם ומהם ערוצי השיווק העומדים לרשותכם. מקדו את מאמצי השיווק שלכם לכיוון אותם לקוחות אידאלים שהגדרתם. מקדו את תכני השיווק כך שיכללו מענה לצורך שלהם והתחילו שיווק בערוצי השיווק שהגדרתם.

    שימו לב- לכל ערוץ שיווקי (אתר אינטרנט, שיווק בפניה ישירה, רשתות חברתיות, רישום באינדקסים, כרטיס עסק, פרופיל עסקי, פרסום בעיתונות ועוד) חשוב למקד את המסר השיווקי ולהתאימו לערוץ השיווקי הרלוונטי. בעקרון המסר אודות המוצר או השירות נשאר אותו מסר אך העריכה השיווקית שלו משתנה בהתאם. התוצאה מובטחת :מיקוד מאמצי השיווק והעבודה ללקוח המתאים מבטיחים שיפור בתוצאות העסקיות, רווח גדול יותר עבור כל עסקה וצמיחה עסקית עם אתגר מתמשך.

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    סיגלית פילץ ששון
    הישגים ייעוץ עסקי
    מומחיות בתחום- ייעוץ שיווקי\ מיתוג עסקי\שיווק באינטרנט\יעוץ פיננסי  
    sigalit@hessegim.co.il
    נייד   054-5588169
    http://www.hessegim.co.il

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת סיגלית פילץ ששון

    מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132747 צפיות
    המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

    מאת: סיגלית פילץ ששוןמכירות02/08/131350 צפיות
    המאמר מציג נקודת מבט נוספת של מאפיינים בהתנהגות אנושית אשר משפיעה גם על ההתנהגות הצרכנית שלנו. מאפיינים אלו חשובים עבור החלטות לגביי בחירת מוצרי קו קופה מנצחים

    מאת: סיגלית פילץ ששוןעסקים קטנים ובינוניים28/06/131054 צפיות
    המאמר בוחן את אפקטיביות ההשקעה בפרסום בגוגל אדוורדס (ממומן) לעומת השקעה בכתיבת תוכן שיווקי. הוצאה לטווח קצר לעומת השקעה לטווח ארוך ומשמעותה. מה עדיף לעסקים?

    מאת: סיגלית פילץ ששוןצרכנות14/06/131211 צפיות
    ילדים הם צרכנים לכל דבר- וכך מתייחסים אליהם המשווקים והמפרסמים. לאחרונה התפרסמו מחקרים מתחומי הצרכנות אשר מוצאים את הילדים כמקור משמעתי להשפעה על החלטות הקניה של הוריהם. המאמר סוקר כיצד על המשווקים לפעול גם בערוץ זה.

    מאת: סיגלית פילץ ששוןטיפים שיווקיים23/04/132004 צפיות
    המאמר סוקר נקודות בהתנהגות הלא רציונלית של הצרכן. החוקרים מצביעים על מוקדים רבים בהם הצרכן נוהג באופן שאינו מודע ובהתנהגות שאינה בהכרח כלכלית יותר עבורו בבואו לקבל את החלטת הקניה שלו. במאמר זה אתייחס לבעיית ה:Opportunity cost neglect של הצרכן שהיא בעצם- תסמונת הצרכן העצלן.

    מאת: סיגלית פילץ ששוןצרכנות10/04/131179 צפיות
    המאמר מציג היבטים נקודות תורפה בהתנהגות הצרכנית שלנו. מערכת שיקולים שאינה רציונאלית מעצם היותה מוגבלת ביכולות אנושיות

    מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק09/03/131124 צפיות
    המאמר עוסק בטכניקת שיווק חדשה: הנוירו-מרקטינג. טכניקה אשר מאפשרת למשווקים ניתוח תגובות מוח הצרכנים למגוון של גירויים הנוצרים במדיה, באינטרנט ובנקודות מכירה.

    מאמרים נוספים בנושא שיווק

    מאת: קורן דורשיווק06/07/222697 צפיות
    כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

    מאת: nirשיווק24/06/213939 צפיות
    הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

    מאת: ישראל רף שיווק31/05/214092 צפיות
    העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

    מאת: שלום כהןשיווק02/05/175522 צפיות
    אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

    מאת: שלום כהןשיווק16/11/162716 צפיות
    מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

    מאת: שלום כהןשיווק28/08/163039 צפיות
    זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

    מאת: SEOMANשיווק25/05/162131 צפיות
    אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica