אחת מצורות הפרסום ההולכת ומתרחבת בשנים האחרונות הוא הפרסום הדיגיטלי. פרסום על גבי מסכים דיגיטאלים במקומות שונים עשוי להגדיל את ההיכרות עם העסק שלכם באופן משמעותי ולהגדיל את קהל הלקוחות שלכם ואת המכירות. לעסקים שונים יש פתרונות פרסום דיגיטאלים שונים שיכולים להיות לעזר רב המסע הפרסום הכללי שלכם.
מאת: שמעוני חביב
פרסום דיגיטאלי בחנויות
חנויות וסופרמרקטים מתחילים להבין, כי הפרסום על גבי מסכים דיגיטלים מגביר מכירות באופן משמעותי. הפלקטים הישנים אינם מספיקים ואנשים רוצים לראות משהו זז – סרטון קצר, פרסומת מושקעת וכדומה. פרסום כזה מספר להם על המוצרים שבחנות ונותן להם הרגשה של איש מכירות מכובד. כל לקוח מקבל את אותה העזרה בלי שהוא מרגיש כי "דוחפים" לו מוצרים על ידי אנשי מכירות מלוקקים. את מאפייני התצוגה יש להתאים למיקום המסך בחנות ולזמני התצוגה, וגם לשעת המכירה בחנות.
פרסום דיגיטלי בחברות וארגונים
כדי לשמור על קשר בתוך חברות ניתן להציב מסכי פרסום כאלה במקומות אסטרטגיים במשרדי החברה כדי שהם יוכלו לקבל אינפורמציה שתגרום להם להרגיש חלק מהמקום. על החברה לפרסם את המהלכים העיקריים שלה לצוות העובדים, ועל ידי כך לשמור אותם בתמונה הכללית גם כשהם אינם קשורים לכך באופן ישיר. ניתן גם לשדר מידע שונה למחלקות שונות ולשלוט בכל התוכן מתוך משרדי החברה או מחוצה להם. באופן הזה העובדים יהיו מודעים יותר למה שקורה בחברה שלהם והדבר ישפיע על עבודתם לחיוב.
מסעדות
פרסום דיגיטלי במסעדה לא רק מציג את התפריט אלא במיוחד את המנות המיוחדות של היום, את המבצעים וכדומה. גם הלקוחות וגם המלצרים יכולים לעשות שימוש בפרסום שכזה שיכול להיות מגובה בתכנים משעשעים. צילום של מנה יכולה להראות כל כך טוב על גבי מסך הפרסום שהלקוח לא ירצה שום דבר אחר.
פרסום במסעדה יכול להכיל תפריט משתנה לפי השעה ביום, תפריט עסקי, המיוחדים, המבצעים, מנות חדשות, וקידום מכירות. כמו כן ניתן להעביר שורת חדשות בתחתית המסך וגם להעלות קטעים נעימים להעברת הזמן בהמתנה לשולחן.
שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל