|
|
|
|
|
ניהול תוכן שיווקי ושיפור הכישורים לשימוש בשיווק באינטרנט
|
|
|
- זכרו תמיד מי קהל היעד- מה רלוונטי להם? חשיבה על מה מעניין אותם לעומת מה מעניין אתכם לספר הוא הפער בין תוכן נקרא ובין תוכן שלא.
- בניהול אפקטיבי צריכים תמיד להיות: תכנון והשפעה. גם בתוכן- תכננו את הדרך בה תשפיעו על קהל היעד, גם ספונטאניות צריכה להיות מתוכננת ברמה מסוימת. עימדו בזמנים שהקצבתם לעצמכם לביצוע המשימה ופרסום התוכן. כתיבה טובה ועריכה טובה מצריכים כיוון ועבודה קשה.
- התוכן חשוב מהמראה החיצוני אבל אם אפשר עצבו תבנית גרפית לליווי ותמיכה במסר.
- היו עקביים- כדי להיות עקביים בתדירות הוצאת מסרים שיווקיים חישבו טוב על כמות התוכן בכל מסר, התחילו מהבסיס וצרו יסודות תומכים חזקים.
- ניוזלטר חייב להכיל חדשות!ניוזלטר צריך סיפור מוביל, סיפורי משנה קצרים ומסר אישי. ניתן להוסיף לכך כל אייטם שהוא- גרפי, וידאו או כתוב. אל תכתבו סיפורים ארוכים מדי- אם יש לכם הרבה מה לספר, חלקו את זה לכמה תתי מאמרים או מקטעים, כדי לא לעייף את הקורא.
- למרות הסעיף הקודם- ניוזלטר הוא שיטת שיווק א-פורמאלית. שימרו על טון כתיבה קרוב לטון דיבור, זה המקום לאנושיות ונגישות מאחורי החזות הפורמאלית והעסקית.
- אם אתם משגרים תוכן באימייל- שימרו על העיצוב נקי ובטקסט פשוט, חשוב שיעלה מהר ושיהיה קל ונגיש לקריאה. עצבו מסגרת עליונה, פרטי ביטול הרשמה מלאים למטה, ושימרו את המיילים הישנים באתר- עם גישה למי שמחפש אותם. זכרו כי קוראי התוכן במייל נרשמו לקרוא אותו- זו תשומת לב של קורא ששווה הרבה, עניינו אותם כך שיישארו איתכם.
- חשבו על עצמכם כשאתם קוראים עיתון וכמה קצר טווח הזמן שאתם מקדישים למאמר לפני שאתם מחליטים אם לקרוא אותו או לא. לימדו להבחין בין העברת מידע לבין סיפור.
- סיפור מקבל חיים כשמדברים עליו- קשרו למקורות אחרים, כחלק מהדרך בה אתם עושים דברים. המקורות חייבים להיות אמינים. תנו קרדיט לכל הכותבים והתורמים לתוכן.
- אל תשכחו לקשר את הניוזלטר שלכם לאתר שלכם!!! בהתאמה- פרסמו את הניוזלטר שלכם באתר או בבלוג שלכם- כולל טופס הרשמה.
- פרסמו טיפ חינמי אשר קשור למוצר של החברה שלכם, זה יעודד קריאה של הניוזלטר ובנוסף יעזור לחברה שלכם להתברג כמומחים בתחומה.
- הוסיפו סיפורי לקוחות, ציטוטי לקוחות ובקשו בתוכן היוצא כי לקוחות ישלחו לכם חזרה את דעתם- על התוכן ועל המוצר וגם על החברה. סיפורים כאלה מסייעים בשכנוע לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים חדשים.
- כדי לעמוד בלו"ז של פרסום התוכן אל תדחו את הכתיבה לרגע האחרון- גם אם אין לכם "מוזה" שרבטו רעיונות וחיזרו אליהם אחר כך כדי לגבש אותם לכדי יצירה מוגמרת, שימו לב אם יש דפוס בזמנים בהם כן יש לכם רעיונות טובים וסבלנות לפתח אותם, בקשו מאחרים לקרוא את מה שכתבתם לפני שאתם מפרסמים- ביקורת היא תמיד בונה, אל תתייאשו כשלא הכול הולך לפי התוכניות שלכם, תמיד יש את מחר.
-
הירשמו למקורות תוכן- ניוזלטרים של מתחרים או תחומי עניין, דפי עסק ברשתות חברתיות, טוויטר, קפה דה-מרקר וכדומה- יש אינסוף מקומות לקבל השראה או להתרשם מהבחירות של עסקים אחרים כדי להעשיר אותנו לפני התמודדותנו עם הפעם הבאה בה נכתוב תוכן.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
אפי להב סמנכ"ל שיווק senzey.com
תוכנה לניהול עסק הכוללת ניהול פרויקטים ומשימות, ניהול לקוחות ועובדים, ניהול כספים וזמן, ניהול יומן ומשרד, ניהול מכירות ושיווק.
תוכנת ניהול עסק: בתי תוכנה, סטודיואים, בתי דפוס, משרדי אדריכלים, קבלנים, יזמים, חוגים, קבוצות ועוד... סנזיי- שלוט בעסק שלך. מקסם את הרווח שלך.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת אפי להב
לכל אחד יש בעיות, השאלה היא איך פותרים אותן, בוודאי בהקשר עסקי- ניהולי, אי אפשר פשוט לקוות שהן תפתורנה את עצמן ושאם כן לא תהיינה לכך השלכות על הצלחת העסק.
אלה השלבים- הם לא בהכרח פשוטים אבל הם יותר פשוטים מהבעיה ומה שיקרה לה אם יתעלמו ממנה
|
לפעמים זה נראה כמו רעיון טוב, לבצע את מה שחשוב במקביל- למקסם את הזמן, להתאמץ על הכל עכשיו ולנוח אחר כך.
אבל האם זה באמת רעיון טוב האם זה ישפר אותנו ויקח אותנו אל התוצאות הרצויות?
|
רובנו חושבים שאנחנו מסוגלים או אמורים לשאוף להיות מומחים בביצוע כמה דברים בו זמנית? תחשבו שוב.
מחקרים חדשים מראים שאנשים אינם טובים, כפי שהם חושבים, בביצוע מספר מטלות במקביל. המחיר הנגבה מכם בניהול המקביל של כל המטלות יותיר אתכם עייפים ואולי את המטלות- לא מבוצעות כפי שהייתם רוצים
|
כל אחד יכול להים עסק קטן- שמבוסס על יתרון: כשרון או נסיון שאותו אנחנו יכולים לחלוק עם אחרים ועל הדרך להתפרנס ממשהו שאנחנו אוהבים. הנה כמה עצות כדי לעבור את השלבים ולהגדיל את הסיכויים שעסק כזה יצליח.
|
הדרך לפתיחת כל עסק היא מורכבת ומסובכת, במיוחד סדנא אותה לרוב מפעילים לבד ולא נעזרים בכוח אדם רב. עסק קטן יכול להיעזר ברשימה מובנית של שלבים כדי לוודא שכל מה שצריך לקבל תשומת לב אכן מטופל.
|
בעסק, המטרה העיקרית היא להרויח כסף (הכנסות גדולות מהוצאות) אך גם לבנות את העסק כך שהרווח לא יהיה חד פעמי אלא מתמשך, ולשם כך יש למצוא את היתרון לעומת המתחרים ולבסס אותו לארוך זמן.
אם כך, האסטרטגיה העסקית היא בסך הכל איך נרויח כסף לאורך זמן, בהתחשב במה שיש לנו למכור לעומת המתחרים שסביבנו.
|
בהרבה עסקים קטנים ובינוניים, אין מספיק עובדים כדי שכל אחד יוכל ליהנות מהיתרונות של התמחות בתחום פעילות נבחר וצר, התעסקות בפרטים קטנים אף מקשה על רכישת ידע חדש והתעדכנות בהתפתחויות חדשות, אך יש לעסקים קטנים ובינוניים נקודות קטנות, אשר שימת דגש עליהן יכול להפוך את הביצוע העסקי למוצלח יותר, ואת ההתמודדות עם הבעיות הגדולות מעט קל יותר.
|
מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון
|
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון
|
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.
|
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.
|
הביובית מבצעת:
*פתיחת סתימות בתל אביב
*שאיבות בורות ביוב בתל אביב
*שאיבת בורות שומן בתל אביב
*שאיבת בורות דלק בתל אביב
בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד.
הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו.
לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות.
אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת.
במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ
|
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.
|
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.
|
|
|
|
|