כדי להביא את תהליך הקידום ברשת לתוצאות המוצלחות ביותר בזמן הקצר ביותר, עלינו לעבוד במספר ערוצי שיווק במקביל. ככל שנתפרש על יותר מוקדים ברחבי הרשת, כך האתר יזכה בזמן קצר יותר לדירוג גבוה יותר בגוגל, ומיקומו בעמודי התוצאות לחיפושים של מילות המפתח הרלוונטיות יעלה עוד ועוד. כניסתן של הרשתות החברתיות לרשת שינה במעט את שוק קידום האתרים: בשל הפופולאריות הגבוהה של הרשתות ובראשן פייסבוק, בגוגל התחילו להבין את הכוח הגדול גם מבחינת צרכנות ועניין והתחילו להתחשב ברשתות אלו בדירוג שניתן לאתר. ככל שיש יותר כניסות של גולשים מפייסבוק אל האתר שלכם, כך תזכו לדירוג גבוה יותר. באופן זה שיווק בפייסבוק הפך לאחד הכלים החזקים מבחינה פרסומית, ובמיוחד בשל המחיר הזול שלו. יתרונות שיווק בפייסבוק רבים: הפייסבוק מרכז אינספור גולשים מכל מקום וללא הבדלי דת, מין, מגזר, מקום מגורים וכן הלאה, כך שתוכלו להרחיב את קהל הלקוחות שלכם לתחומים שכלל לא הגעתם אליהם. פייסבוק יוצרת ביניכם לבין הלקוחות הפוטנציאליים הרבים שנמצאים בתוכה קשר ישיר אך שומרת על פרסום ידידותי ונגיש, וכן נוצר מעין קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות הקיימים והמתעניינים החדשים באמצעות פוסטים שונים שמראים את הגוון היותר "אנושי" של העסק שלכם, כך שמתחזקת החיבה לעסק. מלבד זאת, נוצר גם קשר ישיר ונוח עם הגולשים – הם מצידם יכולים לשלוח פניות, בקשות או תלונות ולקבל מענה מיידי, ואתם יכולים לפרסם שאלות או סקרים ולהיעזר במידע שתקבלו כדי לשדרג את העסק ושירותיו – וללא כל עלות נוספת.
יש שתי דרכים של שיווק בפייסבוק, שלרוב נעשות במקביל. השלב הראשון הוא בניית עמוד בפייסבוק לעסק שלכם. במידה ותהיו מעוניינים בכך, תוכלו גם להוסיף קמפיין קידום ממומן כך שפרסומות לעמוד ולעסק יופיעו ברחבי הרשת החברתית לעיני משתמשים מגוונים. פייסבוק גם מאפשרת לכם לשלוט בפרסום ומאפשרת לכם כלי ניתוח לגבי הקהל שלכם, הפרסומים המוצלחים יותר, התגובות לכל פעולה שלכם וכו', כדי שתוכלו לייעל את הקידום בקלות.