דיילות טעימות הן המנוע של חברות הקד"מ, באמצעותן ניתן לבצע את פעילות ה-360 במלואה. לרוב, פעילות טעימות יתבצעו בפריסה ארצית במספר רשתות קמעוניות במקביל.
שלב דיול הטעימות באסטרטגיה השיווקית של מותג זהו "המאני טיים", הנקודה בה כל הפעילות המקדימה והקמפיינים במדיות הפרסום השונות ייבחנו האם עמדו במבחן התוצאה. את התוצאה מספקות דיילות הטעימות שרק מחכות לטרף (ללקוח אשר פמפמו לו על הפעילות).
לרוב, נקודת המכירה היא למעשה נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם המותג, מבחינתו הדיילת היא המותג, הדיילת היא הנציגה של החברה אותה היא מקדמת. אין זה מעניינו כי זו דיילת של חברת קד"מ חיצונית.
על כן, עלינו כחברת קד"מ להדריך את הדיילות, לחנוך אותן ולהטביע בהן את הדי.אן.איי של המותג כך שייצגו אותו בכבוד ויגרמו ללקוח להכניס אותו לעגלת הקניות שלו.
לחברת הקד"מ והדיילות תפקיד אינטגראלי בהפיכת הדיילת למקצוענית ומכירתית, תחילה זה יעשה על ידי זיהוי פוטנציאל הדיילת כוורבאלית, מגדילה ראש וייצוגית, לאחר מכן בתהליך ההכשרה וההדרכה יעשו סדנאות מכירתיות, הבנת תסריט שיחה והתנגדויות.
דיילת מכירות מקצועיות תזהה ותדע לגרום לצורך אצל הלקוח הסופי במותג אותו היא משווקת.
בעזרת תסריט שיחה והתנגדויות עליהן עבדו מראש, קהל היעד הפוטנציאלי יהפוך לרציונאלי.
דיילת מכירות מקצועית מרגע שעברה סדנה והדרכה כנדרש תוכל להשתלב בחברתנו במגוון תפקידי מכירה ושיווק. מבחינת אסטרטגית ההסברה וההדרכה דיילת אשר יכולה למכור חומוס לדוגמה יכולה למכור כל מוצר אחר.
חברת קד"מ ודיילות אשר חושבת לטווח הארוך תכשיר את הדיילות למכירות קצת יותר מורכבות מאשר גבינות/יינות/מיצים כך שיעמדו בכל אתגר מכירתי.
לדוג' לקוח אשר הולך לעשות קניות ממילא ימלא את עגלת הקניות שלו בקוטג' של חברה כזו או אחרת. האתגר הוא למכור ללקוח מוצר אשר לא חשב שהוא יקנה טרם הגעתו לרשת הקמעונאית, לגרום לו לזהות צורך וזהות כלפי המוצר וכך למעשה לגרום לו לקנות מוצר שאמנם אכן ישמשו ויגרום לו לתועלת אך ללא הדיילת המכירתית הוא לא היה מודע אליו ולבטח לא קונה אותו.
את עמדת הדיילת לרוב נמתג בלוגו ובצבעי המותג, נלביש אותה בלבוש חדגוני המותאם לקהל היעד ולסביבה המכירתית.
כל מותג המכבד את עצמו, כל חברה שהשקיעה את מיטב כספה על פרסום וחשיפת המותג צריכה ולמעשה חייבת להשקיע בכוח האדם המקצועי והיעיל ביותר לקידום מוצריו.