חלון ראווה הינו מדגם מייצג של מוצרי החברה שלך ו/או מוצרים אטרקטיביים במיוחד שהינך מעוניין לשווק ולמכור ללקוח הקצה.
כמיצג המאפשר ללקוח הקצה לקבל רושם ראשוני על המותגים שברשותך כך שיתפתה לרכוש אותם, חלון הראווה הוא אמצעי שיווק חיוני ובעל ערך מדיד לביצוע מכירה.
כיצד תקדם את המוצרים שברשותך כאשר "חלון הראווה" שברשותך אינו פנורמי? דיילות מכירה מייצרות אותו בשבילך!
דיילות מקצועיות ומהוקצעות בתחום קידום המכירות מיועדות להגברת מכירות באופן נקודתי, כוחו של המותג שברשותך והמודעות אליו ובפועל יוצא, הן מגבירות את המכירות באופן עקיף (ולא בהכרח מיידי). כפי שנדרש לעיצוב חלון ראווה, דיילות מכירה משלבות בין הצגת מוצר, רעיון הקונספט של החברה והעברת השדר של קולקציית המוצרים הנוכחית לבין הצהרה ברורה וחדשנית.
כפי שעיצוב חלון ראווה כרוך בהחלטה משותפת של בעלי מקצוע מקצועיים ומיומנים (מעצב, מנהל המותג ומנהל השיווק) לגבי האלמנטים שיהיו נוכחים בחלון הראווה ואיזה סיפור הם בוחרים לספר, כך בחירת דיילות מכירה כחלון ראווה לחברה כרוך בראש ובראשונה בבחירת חברת קד"מ מקצועית מהימנה ומיומנת וכזאת שהדיילות עובדות בה על בסיס קבוע.
אז איך מצליחים לייצר שילוב מנצח של דיילות מכירה לעסק שלך? התשובה לשאלה הזו נתונה בידיהם של כל מי שעיסוקו המרכזי הוא קידום מכירות!
גם בעת עיצוב חלון ראווה יש צורך לשלב אמצעי מידוף לחנויות: מתקני תלייה מעץ מלא או שילוב של מדפי צד וכבלים עדינים ובלתי נראים. כל קונספט עיצובי ודרישותיו הוא. כך תפקידה של חברת הקד"מ לעצב לתאם ולשלב את דיילות המכירה שברשותה לייצוג הראוי ביותר לעסק שלך ובכלל זה:
· הגדרת פרופיל הדיילות אשר ייצגו באופן ההולם ביותר את פני העסק ומוצריו
· הגדרת הפרקטיקה של דיילות המכירה
· תדרוך הדיילות מבעוד מועד כך שתיראנה עובדות מן המניין ולא דיילות חיצוניות.
· העברת השרביט לדיילות המכירה להפעיל את קסמן ולבצע את המוטל עליהן ללא סייג
דיילות מכירה הן "מוצר" הדגל בחברת קד"מ המכבדת את עצמה, וכפי שנאמר "כל חברה וחלון הראווה שלה" כך דיילות המכירה הן נכס שיווקי וחיוני להדגשת היופי, הפרקטיות, השיק והסיפור מאחורי כל מוצר ולגירוי לקוח הקצה לרצות להיות בעליו.