אם התחלת לחשוב על עסק משלך? כדי להצליח, אתה צריך ללמוד איך לנהל עסק, לשווק את המוצרים שלך, ולשמור על הלקוחות שלך. הנה כמה עקרונות בסיסיים לפני פתיחת עסק
מימון העסק -
חשוב כמה כסף תצטרך כדי לפתוח את העסק שלך, האם יש לך חסכון בבנק שיספק לך את המענה הכלכלי או שאתה זקוק להלוואה מהבנק.( כדי לקבל הלוואה, ייתכן שתצטרך להציג בטחונות).
עלות הפעלת העסק -
הכן רשימה של כל ההוצאות הצפויות לעסק (חומרים, ייצור, אספקה, ציוד משרדי, פרסום, שיווק,חשבונות וכו '),הוסף את צפי ההכנסות מעסק שלך לשנה, על ההכנסות השנתיות להיות ברף שיצליח לכסות את העלויות הללו.
מחקר -
בדוק והערך מה היא התחרות הנוכחית וצפויה בעתיד לעסק שלך? מי הוא קהל היעד שלך? זה יכול להיות רעיון טוב כדי למצוא עבודה במשרה חלקית בעסק אשר פונה לקהל היעד שלך, כך תוכל לראות מה לקוחות מחפשים ומה הלקוחות קונים בחנותם.על מנת לקבל מידע עלמה אתה חושב שאתה תוכל למכור שאל על מנת לקבל מושג מה צריך העסק לעמוד/להציע נסה לדבר עם בעלי עסקים דומים ולקוחות פוטנציאליים כאחד.
רווחיות העסק
חשוב אם אתה רוצה לעשות את זה במשרה מלאה או שאתה רוצה שזה יהיה דבר צדדי כבונוס למשכורת חשוב כמה שנים אתה מוכן לחכות לפני שהחברה זו תתחילה להציג רווח .
מבנה העסק -
החלט על מבנה העסק שלך ( שותפות, תאגיד, וכו ') והאם אתה גם רוצה חשבון עסקי כך שתוכל לקבל/לכתוב צקים שנכתבו על שם החברה שלך .
עובדים -
חשוב האם יהיה עליך להעסיק עובדים לעבודה בעסק שלך? חשוב מה סוג הסיוע שתצטרך, כמה שעות בשבוע, ומה תוכל לשלם.
עיצוב לוגו.
הלוגו שלך יכול להיות בנוי משם החברה יכול להיות ראשי התיבות שלך או וריאציה של השם שלך, או להיות משהו יצירתי יותר המציג העסק שלך באופן שאם אדם רואה אותו אז הוא יכול לשייך אותו אליך ולא לעסק אחר.
יצירת אתר אינטרנט-
כדי לקדם את העסק שלך בנה אתר סטטי/דינמי בהאתם לאופיו של אתרים מתחרים בתוספת שרות יחודי וודא שהאתר מקצועי מאוד ומציג את העסק שלך באור הטוב ביותר. על האתר לספק מידע ליצירת קשר, לדוגמא למקרה שחנות או לקוח יהיו מעונינים ליצור קשר איתך.
חשוב אם אתה רוצה לתת לאנשים את היכולת לקנות בגדים,מוצרים דרך האתר שלך, במקרה זה תצטרך להגדיר עגלת קניות ואפשרות לקבלת תשלומים בכרטיסי אשראי דבר המצריך אתר יותר מקצועי שתלוי בכמה כסף תוכל להשקיע בו.
כיצד לקדם את העסק שלך?
הנה מספר דרכים שאתה יכול לעשות כדי לקדם את המותג שלך -
1.לכתוב מאמרים לאינטרנט ולעיתונים מקומיים וציין בהם את פעילות עסק ודרכי יצירת קשר עמך.
2.רכוש פרסום/מודעות בעיתונים ובאתרי אינטרנט שפונים לקהל היעד שלך .
3.בדוק אירועים המחפשים חסויות כדי לפנות באופן ישיר לקהל היעד שלך.
4.פנה לידוענים/מפורסמים על מנת שיקדמו את המוצר/שרות שלך ( הצע כסף או מוצרים/שרות שתיתן להם בחינם).
5.השתמש במדיה החברתית כדי להפיץ את פעליות העסקית שלך רשתות כמו טוויטר, פייסבוק LinkedIn, ודא שיש לך דף עסקי טוב.
לבסס יחסים עם אתרי אינטרנט ובלוגים שיכולים להפנות את תשומת לב הגולשים למותג ולהאתר שלך. זה כולל מכירת המוצרים/שרות שלך דרך אתרי פרסום ובאתרים המאפשרים פרסום מודעות כגון אתרי לוחות.
6.השתמש בעצמך כלוח מודעות לעסקך ורשום את הדעות של אנשים עליו תוכל ולהקליט אותם(במידה והאדם מוכן לכך)ולפרסם סרט ביוטוב שמע כל הצעה שיש לאדם להציע אם זה הצעה שיווקית והדבר העיקרי בפניה זו שזה לא עולה לך דבר כך תוכל לנצל את כל הזדמנויות שאתה יכול לעסק שלך.
בנה מדיניות לעסק על מדיניות העסק להציג את העקרונות שלך, אם אכפת לך מהגינות מקצועית, סביבה בריאה וכו , הבן את ההעקרונות של העסק שלך וודא שהעסק שלך חי על העקרונות אלה וגם מובהר לצרכנים שלך.
אין לנאמר להוות תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,אישי,השכלתי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כולשהי